8 Reacties

6 jaar geleden

Mijn ouders hebben alles zelf aangeschaft. Niet omdat ik vond dat het moet maar omdat oma dat zelf graag wou. Ik had er ook weinig op in te brengen. Ik denk dat je gewoon even moet over leggen met hen.

6 jaar geleden

Wij namen de kinderwagen altijd mee. Toen de buggy kon hebben we de oude van ons schoonzusje daar neergezet. Ledikantje konden ze zelf heel goedkoop overnemen. Maar zoals nu het peuterbed voor onze oudste hebben wij voor ze via mp gehaald. Kinderstoel gewoon van ikea, goedkoop en prima voor daar. Werd m'n vader z'n verjaardags cadeau. Wellicht in je omgeving eens kijken of je tweedehands aan goedkope spullen en ook eens met opa en oma over praten hoe zij dit zien. De kleine spullen heeft m'n moeder toen zelf gehaald of via via gekregen, en voor de twins nu heeft ze wat extra doekjes slabbers en ander klein spul gehaald bij zeeman en Hema. En ze past niet eens elke week op 馃槄 maar vooral praten hoe hun dat voor zich zien. Want je hebt natuurlijk vrij veel nodig voor zo'n ukkie. Bij m'n schoonouders nemen we eigenlijk alles altijd mee. Niet ideaal maar daar zijn ze minder..

6 jaar geleden

Mijn schoonouders schaffen ook alles zelf aan. Mijn moeder heeft nog spullen van de andere kleinkinderen. Tis maar net wat je bespreekt. We hebben het wel aangeboden maar zij willen het zelf graag in hun smaak doen

6 jaar geleden

Ik ben nog net geen 15 weken en de baby kamer bij m'n moeder is al bijna compleet 馃檲 en m'n oma is ook al bezig met inslaan! Eerste (achter)kleinkindje en ze hebben er gewoon heel veel zin in. Ik had er nooit over nagedacht om aan te bieden om voor spullen te betalen, maar dat ga ik nu wel doen. Is toch wel netjes! Maar volgens mij vinden ze het gewoon veel te leuk.

6 jaar geleden

Mijn ma doet niets liever of al de spulletjes 2ehands te kopen, ze heeft ook al alles zelf gekocht, kvind niet dat de ouders daarvoor moeten instaan. In principe hebben ze niet veel nodig e. Als je nu een reisbedje meegeeft en een verzorgingskussen kunnen ze al weg. Hetgeen ze bij kopen is hun zaak

6 jaar geleden

Mijn moeder is meer met mijn zwangerschap bezig dan ikzelf haha. Ze had al vrij snel een ledikantje bij de kringloop gekocht en wat andere spulletjes zoals een box en een kinderstoel op marktplaats. Meer heeft ze ook niet echt nodig. Ze heeft wat lakentjes en een badje nieuw gekocht en that's it. Daarnaast heeft ze voor mij zelf ook wat dingen betaald toen we gingen shoppen. Ik afrekenen. No way...haha. Ze had nooit gedacht nog oma te worden dus het kan niet op bij haar. Als dat haar gelukkig maakt waarom niet

6 jaar geleden

Ik denk dat zowel mijn ouders als schoonouders nog wel wat staan hebben van vroeger, over de rest vraag ik het wel even. Als mijn mama op past zal het toch meestal bij ons zijn, omdat we nogal ver uit elkaar wonen.

6 jaar geleden

Mijn moeder heeft uit zichzelf een campingbedje en inklapbare box gekocht voordat wij het wisten haha. Dus toen zijn wij snel een stoel en speelkleed gaan halen omdat wij er zeker aan bij wilde dragen. We zijn dankbaar dat ze altijd voor ons en de kleine klaarstaat (nu voor 1 straks voor 2) 馃挋馃挆