15 Reacties

2 jaar geleden

Ze is nu bijna 15 maand en ze loopt sinds één maand. Maar elk kindje heeft zijn eigen tempo 😊

2 jaar geleden

Reactie op Dezeke

Ze is nu bijna 15 maand en ze loopt sinds één maand. Maar elk kindje heeft ...
Dat klopt maar was gewoon benieuwd of er meer kindjes waren die nog niet staan.

2 jaar geleden

Reactie op wahidaa

Dat klopt maar was gewoon benieuwd of er meer kindjes waren die nog niet st ...
Een vriendin van mij haar zoontje is 4 maand ouder en loopt ook pas sinds kort, dus verschoot ervan toen Freya hier al begon rond te lopen 😅

2 jaar geleden

Reactie op Dezeke

Een vriendin van mij haar zoontje is 4 maand ouder en loopt ook pas sinds k ...
Wel knap dat ze het al doet.

2 jaar geleden

Bij 13.5maand begon onze kleine man los te lopen, nu 16 maanden en kan hij lopen voor en achteruit, rennen, springen, pirouettes draaien.. praten is nog onverstaanbaar hele verhalen maar hij weet zich goed duidelijk te maken wat hij wil! 😆

2 jaar geleden

Reactie op Cvdm

Bij 13.5maand begon onze kleine man los te lopen, nu 16 maanden en kan hij ...
Ho wilde nog verder typen.. ik merk dat telkens in fases op het ene en andere vlak ontwikkeling is, Oliver werd zo gefrustreerd van niet kunnen lopen, daar ging heel veel energie naar toe. Praten komt wel!

2 jaar geleden

Onze dame van 15 maanden (morgen) staat ook nog niet. Ze vindt het erg leuk als wij haar optrekken en met haar ‘lopen’, maar ze heeft nog geen kracht om te staan en zakt direct door haar benen.

2 jaar geleden

Ons meisje staat of loopt ook nog niet. Ze trekt zelfs haar beentjes nog vaak in als we haar willen laten staan. Ze bilschuift i.p.v. kruipt (een kleine 2 maanden nu) en deze kindjes gaan meestal pas later staan en lopen. Ze drukt zich op schoot soms wel op tot in sta-stand en houdt dat dan ook max. 10 seconden vol.. ontwikkelen ze zich verder gewoon goed? Dan hoef je je echt nog geen zorgen te maken hoor!

2 jaar geleden

Reactie op Julia-JCC

Ons meisje staat of loopt ook nog niet. Ze trekt zelfs haar beentjes nog va ...
Hier doen ze veel dingen al maar wel later dan je van kindjes verwacht. Bijvoorbeeld pas met 10,5 maand zitten zonder omvallen. En pas met 13 maanden konden ze van lig naar zit en dat soort dingen.

2 jaar geleden

Hier een zeer ondernemende dame, liep al met 10,5 mnd. Maar daar in tegen een vriendin van mij, zoontje loopt nog maar net en is nu 16 mnd

2 jaar geleden

Ons meisje staat / trekt zich op sinds een week of 2 (is nu 15 maanden). Daarvoor lukte het haar ook niet.

2 jaar geleden

Mijn zoontje stond met 9 maanden ongeveer en liep met 11 maanden. Wij liepen zelf ook voor onze eerste verjaardag, dus hij volgt de lijn van z’n ouders haha. Ieder kindje heeft z’n eigen pad van ontwikkeling. Komt vanzelf wel 💪🏼😁

2 jaar geleden

Hoeveel maanden is je kindje ? Mijn dochter begon met ruim 13 maanden op te trekken. En vlak daarna begon ze langs meubels te lopen. Ze tijgerde ook pas met 11 maanden en kruipen op knieën en handen doet ze sinds 14 maanden 😁

2 jaar geleden

Reactie op MEG12

Hoeveel maanden is je kindje ? Mijn dochter begon met ruim 13 maanden op t ...
Ze zijn nu 15 maanden maar ze zijn aan het proberen met optrekken maar dat lukt nog niet. Zijn wel druk bezig ermee.

2 jaar geleden

Hier nu 16 mnd, met hulp kan ze stilstaan tegen bv de bank. Dat was het dan ook 😅 Wij hebben sinds geboorte controles bij kinderarts en hebben fysio. Het is nog geen 'ramp'.