13 Reacties

4 jaar geleden

Ja ze kan inderdaad een blaasontsteking hebben maar dan zou ze ook koorts hebben. Zo was dat bij mijn dochter ze was toen 6 maand. 1 keer meer naar de dokter gaan is beter dan 1 keer te weinig.

4 jaar geleden

Ik merk bij m’n zoon ook dat als die lang heeft geslapen en een goed volle luier heeft daar wel een aardig reukje aan zat. Ik dacht dat het door de rommel is die ze in de pampers steken. Absorbeert goed maar na tijdje gevuld gaat het echt rieken en wil hel niet wakker maken als hij er zelf geen last van heeft. Misschien wel eens voor het eten kijken? Groeit ze nog goed en is haar gewicht nog mooi in lijn enzo?

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, heb meer het idee dat het komt omdat er meerdere plasjes in 1 luier zitten omdat hij ook altijd vol zit dan.

4 jaar geleden

Reactie op crmilnewinnie

Ik merk bij m’n zoon ook dat als die lang heeft geslapen en een goed volle ...
Ja ze wordt opgevolgd door het Cb en de kinderarts.. maar niemand vindt een oorzaak. Ze komt nog wel steeds goed bij. Ik overweeg zelfs flesjes omdat het niet leefbaar is

4 jaar geleden

Ik heb hetzelfde, heb meer het idee dat het komt omdat er meerdere plasjes ...
Maar dit is niet elke ochtend zo..

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft dit de hele dag door. Eerst met borstvoeding en nu met kunstvoeding. Groeit goed en eet over 't algemeen ook goed. Dus blijkbaar ruikt 't bij de een ook kruidiger dan bij de ander😜 Ik maak me in ieder geval helemaal geen zorgen.

4 jaar geleden

De ochtend plas stinkt altijd, ook bij ons. Daarnaast ligt ze heel de nacht met dezelfde luier. Dat gaat niet lekker ruiken. Onze dochter van 15 weken heeft sochtends ook een minder prettige luier😉

4 jaar geleden

De ochtend plas stinkt altijd, ook bij ons. Daarnaast ligt ze heel de nacht ...
Maar is dit elke ochtend zo of maar enkele want hier is het niet altijd zo

4 jaar geleden

De ochtend plas stinkt altijd, ook bij ons. Daarnaast ligt ze heel de nacht ...
Ondanks dat ze altijd een volle luier heeft

4 jaar geleden

Onze jongen van 12 weken heeft ook een geurtje af en toe aan zijn urine, maar dat is idd zoals hier staat omdat hij de luier te lang droeg. Maar vertrouw je het niet bel idd de huisarts .

4 jaar geleden

Hier mijn dochter ook altijd een sterke urinelucht in de luier en ik verschoon de luiers gemiddeld 12x per dag. Ze krijgt flesvoeding en heeft geen koorts ze heeft dit al vanaf de geboorte

4 jaar geleden

Onze zoon heeft het met periodes, de hele dag door. Enoooorm!! Geef bv. Las dat dit kan komen door eten en vooral bij sommige medicatie. Ik gebruik nu ibuprofen, ik denk misschien dat het dit is..

4 jaar geleden

Reactie op Grilsmom

Maar is dit elke ochtend zo of maar enkele want hier is het niet altijd zo
Nee ook soms. Ik denk dat ze in de nacht/ochtend meer dan 1x plast in dezelfde luier en als ze er net een ‘vers’ plasje in zit het meer of minder stinkt🤷🏼‍♀️ Snap je wat ik bedoel? Beetje lastig uitleggen😅