12 Reacties
6 jaar geleden
Bovenstaande tip is erg handig, we zijn uiteindelijk voor de uppababy Vista gegaan en geen moment spijt van gehad, echt een superwagen! Ik kan tig voordelen noemen maar groot pluspunt vind ik dat ie heel fijn en licht rijdt, heel wendbaar is en dat als je er een duowagen van maakt, je wel de toch al grote boodschappenbak onderin kunt behouden, waar bij veel merken deze opgeofferd moet worden op dat moment.
Laat je goed adviseren bij bijv babypark en test ze uit, op de plaatjes zijn alle wagens mooi!
6 jaar geleden
Ik ken de Joolz Day 3 niet, wij hebben de Stokke Trailz ook op het oog. Waarom twijfelen jullie? Voor ons zijn de voordelen van de Stokke: lekker hoog, ik heb een zwakke rug, dus daardoor hoef ik de baby niet heel laag neer te leggen en kunnen we er goed bij en mijn man is bijna 2m. En de bak onderin vinden wij heel fijn, voor boodschapjes enzo. De ruimstebonderkant die wij gezien hebben. En de klep kan ver naar beneden voor daglicht als de baby bijv slaapt.
6 jaar geleden
Reactie op Sani2020
Ik ken de Joolz Day 3 niet, wij hebben de Stokke Trailz ook op het oog. Waa ...
Omdat we verschillende berichten horen dus wilden even oriënteren maar we gaan maar eens eerst even langs Babypark om te testen
6 jaar geleden
Wij hebben voor de Joolz Day gekozen. Ook eerst een parcourtje gelopen bij Babypark ;). De Joolz rijdt heel fijn en stuurt super goed mee. Makkelijk inklapbaar en wordt dan ook klein. Wat er inderdaad gezegd wordt ga even testen :). Wij hebben met 3 verschillende gereden (vergelijkbare kwaliteit en prijs) en uiteindelijk ook degene die wij het mooist vonden is het geworden.