46 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb der zelf geen ervaring mee... maar wat is de reden dat je mag strippen als je dat wil?
5 jaar geleden
Reactie op MiniMeAndYou-24
Ik heb der zelf geen ervaring mee... maar wat is de reden dat je mag stripp ...
Verloskundige gaf aan dat zij een voorstander is van strippen om de bevalling op gang te laten komen, soms is het heel zwaar voor de vrouw en “ kan “ ze het niet meer aan. Daardoor gaf ze mij ook een optie om te laten strippen..
5 jaar geleden
Reactie op Bett
Verloskundige gaf aan dat zij een voorstander is van strippen om de bevalli ...
Ohh okee ik wist niet dat sommige dag voorstel al eerder krijgen. Je hebt best een zware zwangerschap dus?
5 jaar geleden
Ik heb vorige week me verloskundige laten voelen, ik zat zowat op het dak alleen al bij voelen ?! Ik heb dan ook vaginisme dus ze heeft toen ook tegen me gezegd dat ze me niet gaat strippen.. Misschien ook wel beter want dat voelen alleen al deed pijn. Uiteindelijk heb ik deze week 2 keer controle voor vruchtwater verlies gehad moest ik alle 2 de keren een eenden bek😐 nou dat was nog erger! Strippen gaat hem dus voor mij niet worden aangezien het heel vervelend blijkt te zijn
5 jaar geleden
Het is wel een vervelend gevoel maar als je je goed weet te ontspannen valt het mee. Bij mij heeft het bij eerdere zwangerschappen geen effect gehad. Hoop het nu wel weer te ondergaan en hopelijk met meer effect 🍀
5 jaar geleden
Alleen laten doen als je al ontsluiting hebt, ander kan je er juist veel ongemak van krijgen..!
5 jaar geleden