46 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb der zelf geen ervaring mee... maar wat is de reden dat je mag strippen als je dat wil?
5 jaar geleden
Reactie op MiniMeAndYou-24
Ik heb der zelf geen ervaring mee... maar wat is de reden dat je mag stripp ...
Verloskundige gaf aan dat zij een voorstander is van strippen om de bevalling op gang te laten komen, soms is het heel zwaar voor de vrouw en “ kan “ ze het niet meer aan. Daardoor gaf ze mij ook een optie om te laten strippen..
5 jaar geleden
Reactie op Bett
Verloskundige gaf aan dat zij een voorstander is van strippen om de bevalli ...
Ohh okee ik wist niet dat sommige dag voorstel al eerder krijgen. Je hebt best een zware zwangerschap dus?
5 jaar geleden
Ik heb vorige week me verloskundige laten voelen, ik zat zowat op het dak alleen al bij voelen ?! Ik heb dan ook vaginisme dus ze heeft toen ook tegen me gezegd dat ze me niet gaat strippen.. Misschien ook wel beter want dat voelen alleen al deed pijn. Uiteindelijk heb ik deze week 2 keer controle voor vruchtwater verlies gehad moest ik alle 2 de keren een eenden bek😐 nou dat was nog erger! Strippen gaat hem dus voor mij niet worden aangezien het heel vervelend blijkt te zijn
5 jaar geleden
Het is wel een vervelend gevoel maar als je je goed weet te ontspannen valt het mee. Bij mij heeft het bij eerdere zwangerschappen geen effect gehad. Hoop het nu wel weer te ondergaan en hopelijk met meer effect 🍀
5 jaar geleden
Alleen laten doen als je al ontsluiting hebt, ander kan je er juist veel ongemak van krijgen..!
5 jaar geleden
Bij mijn eerste kindje hebben ze ook bij mij gestript toen ik bijna 42 week zwanger was maar toen hadden de vk perongeluk mijn vliezen gebroken maar na 24 gebeurde er nog niks bij mij en kreeg ik koorts, toen moest ik naar het ziekenhuis daar gingen ze hart filmpje maken enzo.. Maar hij ging heel erg snel achteruit waardoor ik een spoed keizersnede kreeg dus ik zou niet snel weer voor strippen gaan dit keer wacht ik liever nog een weekje, maar goed ik lees dat het vaak genoeg wel goed gaat😅
5 jaar geleden
Ik ben bij mijn tweede gestript omdat ik dacht dat het was begonnen maar nog niet echt doorzetten vk gebeld. Zij kwam langs en vertelde dat ik 3cm ontsluiting had, toen heeft ze iom mij, mij gestript en dat was rond 16u om 20u was hij geboren. Ik voelde niet veel van het strippen..vond reuze meevallen! Als je je maar gewoon goed ontspant😊
5 jaar geleden
Reactie op Mell90
Hoi , ik ben donderdag gestript , 2 cm ontsluiting had ik ook en baby heel ...
Bij mij wilde ze pas vanaf 39w in het ziekenhuis en bij de VK strippen omdat ze zeiden dat het vanaf die week pas grotere kans heeft dat het iets doet.. Moest daarom nog een weekje wachten en ik mag vrijdag nu dan ben ik 39.1 mits ik ontsluiting heb.
Hoop dat het dan werkt en dat het bij jou ook snel zal beginnen!