36 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nu vermoedelijk 3+5 en heb sinds gister avond best wel last van m’n buik.. ook onwijs veel puistjes

4 jaar geleden

Al 3 nachten slecht slapen en met vlagen misselijk, veel plassen en een slijmprop gevoel achter in mijn keel

4 jaar geleden

Lichamelijk nog niet echt, wel wat moe rond 19 uur in de avond maar dat kan ook komen door een drukke werkweek. Vanmorgen bij het sporten in ene heel duizelig, maar was zo weer weg. Ik heb niet veel trek in eten (maar niet misselijk). Het enige wat ik wel al een paar dagen heel sterk heb is dat ik walg van gekookte eieren en gerookte kipfilet (daarvoor at ik het echt veel) . Of ik het nou voor mijn vriend klaar maak of het in de supermarkt zie liggen er gaan gewoon rillingen over mijn lijf. Daarnaast laat ik al 3 dagen in de ochtend mijn decafe koffie met soya melk staan. Tot voorheen moest ik mij na kopje 3 echt een halt toe roepen.

4 jaar geleden

Ik nu 4 weken. Helemaal nergens last van. Maar dat was bij mijn eerste ook. Begon met 6 a 7 weken. Toen vreselijk misselijk geweest tot ruim 20 weken.

4 jaar geleden

Ik ben nu 4+2 maar ook nog geen symptomen😊 zeg net nog tegen me vriend zou toch wel 1 symptoom willen hebben dat ik echt zwanger ben behalve de zwangerschapstest🙈

4 jaar geleden

Reactie op Suus1993

Ik ben nu 4+2 maar ook nog geen symptomen😊 zeg net nog tegen me vriend zou ...
Zo herkenbaar!! Dit zeg ik ook de hele tijd hihi

4 jaar geleden

Ik gebruik nog utrogestan ivm ivf.. Dinsdag bloedtest in ziekenhuis. Zwangerschapstest iig positief.. Ik ben ook heel moe.. Jullie geen last van?

4 jaar geleden

Sinds maandag al last van ‘buikpijn’. (Zelfde gevoel als wanneer ik ongesteld moest worden ) Woensdag een positieve testen in m’n handen. Nu nog steeds wat last van ‘buikpijn’ maar voor de rest (gelukkig) geen kwaaltjes. 🙈

4 jaar geleden

Ik heb heel soms wat krampjes onderin mn buik. Verder nergens last van🤷🏼‍♀️

4 jaar geleden

Ben nu 4+4 weken.. Tot nu toe ook geen symptomen. In het begin wat buikkrampjes.. maar die zijn nu al even weg.

4 jaar geleden

Ik sinds gisteren positieve test echt super dikke lijn clear bleu geeft aan 1-2 soms misselijk Wil alleen vragen hebben meer mensen last van beetje spanning onder in de buik ???

4 jaar geleden

Reactie op samanthageraldo

Ik sinds gisteren positieve test echt super dikke lijn clear bleu geeft aan ...
Ja heb ik ook! Bij mij gaf clearblue ook 1-2 weken. Ook last van mn buik

4 jaar geleden

Reactie op samanthageraldo

Ik sinds gisteren positieve test echt super dikke lijn clear bleu geeft aan ...
Ik heb ook last van me buik trekken gevoel en op blaas gevoel. Heb sinds gister heerlijk geslapen . Eindelijk. Borsten zijn erg gevoelig

4 jaar geleden

Ik ben nu 4 weken, maar al 2 weken last van krampen en kleine steken in mijn buik, en een opgeblazen gevoel.

4 jaar geleden

Ik ben 4+5 weken en heb vanaf mijn eisprong zere tepels. Had wel vaker zeren borsten na de eisprong maar dit voelde anders. Nu inmiddels mega pijnlijke borsten en dikke blauwe aderen. Verder met vlagen beetje misselijk al en kleine steekjes onderin mijn buik.

4 jaar geleden

Reactie op watervrouw23

Ik ben 4+5 weken en heb vanaf mijn eisprong zere tepels. Had wel vaker zere ...
Ik vandaag beetje misselijk ook 4.plus 5

4 jaar geleden

Ik heb ook krampjes, fijn te lezen dat meer dames hier last van hebben.

4 jaar geleden

Ik heb wat pijnlijke borsten. Maar heb ik ook voor elke menstruatie. Verder geen last. Daarom ook nog zo onwerkelijk dat je dus wel echt zwanger bent.

4 jaar geleden

Heb jullie dat ook dat je met name snachts vaak moeten plassen?

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Ik gebruik nog utrogestan ivm ivf.. Dinsdag bloedtest in ziekenhuis. Zwange ...
Kan je van utrogestan niet ook mogelijks positief testen? Ik neem deze ook na mijn ICSI. De gynae heeft me alleszins wel gezegd dat het HCG dat je inspuit vóór de pickup tot 14 dagen in je bloed blijft. Ik mag geen thuistest doen de eerste 15 dagen en op 14 dagen heb ik bloedtest in de kliniek dus weet uitslag even snel. Alleen die w8tweken zijn ver-schrik-ke-lijk...