36 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Ingridb-24

Heb jullie dat ook dat je met name snachts vaak moeten plassen?
Eerder nooit snachts eruit om te plassen en nu vaak wel 1 of 2x. Vooral als ik vlak voor naar bed gaan nog wat heb gedronken.

4 jaar geleden

Pijnlijke borsten, maagzuur, kraampjes, emotioneel dus ja genoeg symptomen 😅 nu 4 weken en 2 dagen

4 jaar geleden

Nergens last van nog! Gisteren een vlaag misselijkheid maar dat was het. Moe echt juist niet. Bruis van de energie, ga ook veel later slapen haha. Genieten nog maar even ervan.

4 jaar geleden

4 weken is nog vroeg hoor. De kwaaltjes zullen langzaamaan weer worden. Bij 4 weken had ik alleen krampen en gevoelige borsten. Ben nu 5+2 en krijg steeds meer last van kwaaltjes. Gelukkig niet misselijk nog. Zijn er meer meiden die super veel honger hebben? Ik heb gewoon 5 minuten nadat ik gegeten heb alweer trek😂

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! 3 weken of 5 weken? Als je 3 weken bent, dan heb je wel vroeg positief getest? Wist je het al van te voren?

4 jaar geleden

Pijnlijke borsten, veel mini puistjes en krampen. Maar ik weet soms niet goed of ik me echt zorgen moet maken om die krampen? Zijn soms steekjes die ik voel, en dan een lange tijd weer niks.. En dan ineens zijn die er terug 🤨

4 jaar geleden

Reactie op kellyS

4 weken is nog vroeg hoor. De kwaaltjes zullen langzaamaan weer worden. Bij ...
Zooo herkenbaar! Ik heb de hele dag HONGER, en niet zo beetje ook. Echt dat je buik knort. Ben nu 5+4 dagen zwanger. Ben gelukkig niet de enige🤭

4 jaar geleden

Reactie op dsr89

Zooo herkenbaar! Ik heb de hele dag HONGER, en niet zo beetje ook. Echt dat ...
Haha, hier net zo! Ik denk ook alleen maar aan eten 🤣 gelukkig is er tot nu toe nog geen afkeer van bepaalde dingen, haha! Ik ben 5+5, verder alleen last van extreme moeheid op sommige momenten van de dag, en wat gevoelige borsten en soms behoorlijke (ongesteldheids)kramp. Maagzuur zo nu en dan een beetje maar dat valt te overzien. Fingers crossed dat die misselijkheid lekker wegblijft!

4 jaar geleden

Reactie op Lariesadelfgoew

Haha, hier net zo! Ik denk ook alleen maar aan eten 🤣 gelukkig is er tot n ...
Ik heb precies dezelfde symptomen! Ik vind alleen die menstruatie achtige krampen beangstigend, maar hoor vanuit mijn omgeving dat dit normaal is. En vanmorgen viel ik bijna flauw, mijn man kon mij nog net op de bank laten zitten, daarna wat gegeten en toen ging het wel🙈

4 jaar geleden

Hai.. Ik kan ook wel de hele dag door eten. Vooral chocolade eitjes... :-o. Ik ben met vlagen misselijk. Ook lage rugpijn alsof ik ongesteld ga worden.

4 jaar geleden

Reactie op dsr89

Ik heb precies dezelfde symptomen! Ik vind alleen die menstruatie achtige k ...
Ja ik vind het ook beangstigend hoor! Maar net als jij hoor ik dat het heel normaal is... laten we daar maar vanuit gaan dan! Ik vloei ook best veel en door die krampen ben ik elke keer bang dat er bloed bij zit.. je maakt jezelf ook helemaal gek natuurlijk, haha! Moet eens leren wat minder te stressen, ook veel beter voor de baby ;) Oh jeetje, dat is ook gek! Kwam het doordat je dus niet genoeg had gegeten denk je? Je bloeddruk veranderd natuurlijk ook door de zwangerschap

4 jaar geleden

Reactie op Lariesadelfgoew

Ja ik vind het ook beangstigend hoor! Maar net als jij hoor ik dat het heel ...
Herkenbaar!! Ook continu naar de wc om te kijken of ik echt niet ongesteld ben.. vind het ook erg onwerkelijk. Ook meerdere keren getest en er stond toch echt zwanger. Ik was afgelopen woensdag nog bij de huisarts voor mijn bloeddruk omdat ik metoprolol slikte voor mijn hoge bloeddruk en migraine. En toen was mijn bloeddruk keurig. Denk zelf dat het komt door te weinig eten en hormonen. Ga maandag wel even de verloskundige bellen, al is het voor mijn eigen gemoedsrust 🙈 wanneer heb jij je eerste echo?

4 jaar geleden

Reactie op Jetty30

Hai.. Ik kan ook wel de hele dag door eten. Vooral chocolade eitjes... :-o. ...
Ooo jaa chocolade eitjes! Maar ik ben blij met elk stuk chocolade, manlief was speciaal naar de winkel gereden om chocolade te halen🙈

4 jaar geleden

Reactie op dsr89

Herkenbaar!! Ook continu naar de wc om te kijken of ik echt niet ongesteld ...
Jaa het is ook onwerkelijk! Bij ons was het ook totaal niet gepland... en maakte me totaal geen zorgen totdat m'n ongesteldheid wel heel lang wegbleef... maargoed dus niet gepland maar wel heel erg gewenst! Alleen het hele idee is erg wennen, heb het besef echt nog totaal niet! Nou je hebt groot gelijk, beter te vaak bellen en gerustgesteld dan niet bellen en dan zou er maar wel wat zijn! Ik heb 21 feb m'n eerste check, en jij? Ben echt zo benieuwd.. denk dat het er dan wel in kickt 🤣

4 jaar geleden

Reactie op dsr89

Herkenbaar!! Ook continu naar de wc om te kijken of ik echt niet ongesteld ...
O! Ik slik ook metroprolol, alleen dan voor een te snelle hartslag. Ik ben nu bezig met afbouwen, moet jij ook afbouwen of kan dat niet vanwege je bloeddruk?🙈

4 jaar geleden

Reactie op Kiekkk

O! Ik slik ook metroprolol, alleen dan voor een te snelle hartslag. Ik ben ...
Ik moest er per direct mee stoppen van mijn huisarts. Ik slikte maar 50mg, misschien zit daar ook verschil in?