55 Reacties

4 jaar geleden

Hi. Ik ben vandaag 6 weken. Heb vanaf dag 1 niet echt symptomen. Alleen moe en een beetje pijnlijke borsten. Voor de rest niks.. geen misselijkheid niks. Maak me ook echt zorgen. Donderdag een vervroegde echo vanwege mijn bezorgdheid 🙈

4 jaar geleden

Bij mij is het op en af. De ene week veel klachten, andere week bijna nergens last van. Vermoeidheid blijft wel continu. Ben nu 7+1, morgen eerste echo. Maak me ook wel zorgen idd.

4 jaar geleden

Hoihoi Vandaag 6+1 en ik heb alleen last van mijn borsten, af en toe steken en krampen inde in mijn buik en vermoeid.. Ik ben ook niet misselijk of wat dan ook. Ik heb komende donderdag mijn eerste echo, spannend. Af en toe zijn bij mij de klachten ook weg hoor, maar wat ik hoor is dat redelijk normaal. Ook ik ben dan in lichte paniek hoor haha

4 jaar geleden

Maakt niks uit hoor! De een heeft geen klachten, de ander veel. En dan kan het ook nog wisselen per dag. Klachten zegt totaal niets over of de zwangerschap goed verloopt! ❤️ ik heb zelf ook bijna nergens last van...

4 jaar geleden

Ik ben nu ruim 10 weken zwanger en bij mij verschilt het per dag/week. Soms paar dagen alleen moe en wat last van mn borsten en dan weer paar dagen wat meer last en symptomen. Nergens last van hebben hoeft dus echt niks raars te beteken. Ook ken ik dames die alle symptomen hadden maar geen/overleden vrucht hadden dus hoe je je voelt hoeft niks te zeggen.😇

4 jaar geleden

Ik had precies hetzelfde!!! Maak je please niet druk want ik heb 3 dagen in volle paniek gezeten met alle slapeloze nachten als gevolg. Wat had ik graag iemand gehad die mij duidelijk kon maken dat dit niets hoeft te betekenen. Ik voelde NIKS meer! Dit was 3 dagen voor de echo (6 +3). Met lood in m'n schoenen naar de echo. SnelI was ervan overtuigd dat het mis was en niemand kon me gerust stellen. Ik wist immers wat ik voelde. Of eigenlijk niet meer voelde. Snel gaan kijken om niet meer in spanning te zitten en...... we hadden een prachtig kloppend hartje. Een lang verhaal maar ik hoop dat dit je iets gerust stelt. Ik snap je angst namelijk volkomen.

4 jaar geleden

Ik ben nu ook rond de 6/7 weken . En had alleen in de eerste weken krampen in mijn onderbuik. Nu heb ik alleem af en toe gevoelige borsten, maar ook minimaal. Verder ook niet misselijk of moe! Dus herken je verhaal 😊 heb er vertrouwen in dat de meeste zwangerschappen gewoon goed verlopen en symptomen niks zeggen.

4 jaar geleden

Reactie op nieuwemam

Ik had precies hetzelfde!!! Maak je please niet druk want ik heb 3 dagen in ...
oh wat een opluchting! dank je!! iedereen is anders, maar goed om te weten dat je precies hetzelfde had en met een positief resultaat 😊 Veel vrouwen zeggen: "Ik had helemaal geen symptomen in het eerste trimester" maar dit is niet hetzelfde. Als je ze heel sterk en duidelijk hebt en dan verdwijnen ze allemaal tegelijk, het is zo eng! ik heb echo geboekt voor 12.03. het zal 6 + 5 zijn. Nu denk ik dat het misschien te vroeg en beter is om een nieuwe planning te maken en nog een week te wachten voordat de echo begint, gewoon om de tijd te geven dat de hartslag zich ontwikkelt 🤔

4 jaar geleden

Mij lijkt dat het niks is. Ik ben 5+4 en maak me ook zo druk. Ik voel iedere dag even of mijn borsten nog wel pijnlijk zijn. Verder gaan mijn klachten ook een beetje op en af. Heb zelfs wat zeurderige buikpijn en veel rugpijn zo nu en dan... Geen idee of het normaal is allemaal.

4 jaar geleden

Ik ben vandsag 8 weken en 2 dagen zwanger van.een tweeling, ik heb totaal nergens last van alleen gevoelige borsten, en ben nog steeds zwanger, dus maak je niet te druk

4 jaar geleden

Reactie op Silvia1

Ik ben vandsag 8 weken en 2 dagen zwanger van.een tweeling, ik heb totaal n ...
Wat leuk zeg, net gehoord? Spannend hoor geniet van je zwangerschap!

4 jaar geleden

Reactie op Iry

oh wat een opluchting! dank je!! iedereen is anders, maar goed om te weten ...
Wij hadden afgelopen donderdag echo en was toen 6+2 dagen volgens haar berekening en we zagen het hartje al kloppen! Kan dus heel snel gaan. Wij mochten vroege echo omdat ik in juni een miskraam had met 5 weken.

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Wat leuk zeg, net gehoord? Spannend hoor geniet van je zwangerschap!
Ik wist het al bij 6 weken en 4 dagen 😁 morgen mogen we weer even kijken naar ze,

4 jaar geleden

Hoi Iry, ik herken me compleet in je omschrijving. Heb tot en met week 4 symptomen gehad. Nu is het dus ook zo rustig. Vrijdag heb ik de eerste echo staan.

4 jaar geleden

Reactie op Silvia1

Ik wist het al bij 6 weken en 4 dagen 😁 morgen mogen we weer even kijken n ...
Wist je het al voor de echo? Mijn vriend denkt ook dat ik zwanger ben van een tweeling😆 ik hoor het pas donderdag HAha

4 jaar geleden

Ik herken je gevoel enorm, ik heb ook nauwelijks klachten en vorige week nog wel pijnlijke borsten. Ik ben nu 6 weken en kan vrijdag voor een echo. Mijn gevoel zegt dat het weer een echo wordt met de bevestiging dat 't niet goed zit. Moelijk om je gedachten niet een loopje met je te laten nemen.

4 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Hoi Iry, ik herken me compleet in je omschrijving. Heb tot en met week 4 sy ...
Succes! Ik wens je dat alles goed gaat met je echo 😊 vertel me hoe het is

4 jaar geleden

Ik herken je gevoel enorm, ik heb ook nauwelijks klachten en vorige week no ...
Ik wens je dat alles goed gaat met je echo! Vertel me hoe het is

4 jaar geleden

Ooooh wat herkenbaar!! Ik ben vandaag preciws 6 weken en ik heb ook al een week geen klachten. Behalve dan mn borsten die nu al een cup gegroeid zijn en pijnlijk zijn... Ik ben ook zo bang dat het daarom mis is gegaan. Volgende week mijn 1e echo. Ben heel benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Wist je het al voor de echo? Mijn vriend denkt ook dat ik zwanger ben van e ...
We hadden een vermoeden, ik ben zelf namelijk van een tweeling, en voelde mij anders dan bij onze eerste zwangerschap