55 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken precies wat je zegt!! Klachten leken al af te nemen op gevoelige en strakke borsten na. Maar sinds vandaag voel ik dat ook niet meer. Ben nu 7 weken zwanger en zou 16 maart pas eerste echo hebben. Heb vanmiddag de vk gebeld en kan gelukkig nu morgen al terecht.

4 jaar geleden

Ik herken precies wat je zegt!! Klachten leken al af te nemen op gevoelige ...
Het hoeft natuurlijk niks te betekenen! Sommige hebben bij wijze van 9 maanden lang zwangerschap kwaaltjes en sommige bijna niks! Heel veel suc 6 morgen,dat alles maar goed zit en gaat tijdens je zwangerschap 😘

4 jaar geleden

Ik herken precies wat je zegt!! Klachten leken al af te nemen op gevoelige ...
Veel success morgen! 😊 vertel dan hoe gaat het

4 jaar geleden

Niet teveel zorgen maken :)! Ik had amper last van kwaaltjes en heb gister een goede echo gehad. Vk zei ook nog, dat het niks zegt. Ze had ook wel eens vrouwen slecht nieuws moeten geven die heel veel kwaaltjes hadden.

4 jaar geleden

Kwaaltjes krijg je dacht ik door dat hormoon hcg. Je lichaam kan daar heel verschillend op reageren. Ik heb ook bijna nergens last van en mijn vorige zwangerschap (die goed is verlopen) was niet anders. Die hcg verlaat je lichaam dacht ik ook niet abrupt, ook niet als je een miskraam hebt. Dus als je opeens geen last meer hebt van kwaaltjes, lijkt het me dat je lichaam gewoon besloten heeft er anders op te reageren en niet omdat het mis is. Maar wat is het rot dat je niet even kan checken hoe het gaat he? Gelukkig krijg je binnenkort een echo!

4 jaar geleden

Ik had eerst licht gevoelige borsten en snel buitenadem. Nu 7.1 weken zwanger en voel ook helemaal niks meer😐 en ook nog een test gedaan zaterdag😅

4 jaar geleden

Wacht maar straks met 7 weken gieren de hormonen door je lichaam afz cruella the fill

4 jaar geleden

O zo herkenbaar! Ben zelf 6 weken en 5 dagen. Niet veel klachten, maar een constante bleef wél die pijnlijke borsten. Nu is die pijn sinds deze ochtend plots verdwenen. Heeelp! Is er iemand in de groep die van dag 1 op dag 2 geen pijn meer had zonder negatieve afloop? En indien dat effectief kan: wat zou het verdwijnen van klachten dan kunnen verklaren? Ik duim duim duim alvast voor je echo morgen! Laat je ons zeker iets weten?

4 jaar geleden

Reactie op Liezeke p

O zo herkenbaar! Ben zelf 6 weken en 5 dagen. Niet veel klachten, maar een ...
Nou, ik heb dit gehad eind vorige week, toen ik mijn 6e week in ging (vandaag 6+5). Ineens was alles weg. Mijn zorgen heb ik toen ook in één van deze topics geplaatst. Ik kreeg vooral reacties dat dit heel normaal is rond deze periode van de zwangerschap. De kwaaltjes kunnen heel erg schommelen. Het kan zo maar zijn dat ze over een paar dagen dubbel en dwars terugkomen. Of ze blijven weg en dan heb je geluk. Het wil in ieder geval niet zoveel zeggen. Er zijn dames die onwijs veel kwaaltjes hebben en alsnog een miskraam krijgen. We zullen helaas de eerste echo af moeten wachten voor de échte bevestiging. Volgende week vrijdag weet ik pas of bij mij alles goed is, dan heb ik de eerste echo. Maar de berichten die ik ontvangen heb, hebben mij wel gerustgesteld.

4 jaar geleden

Reactie op Iry

Veel success morgen! 😊 vertel dan hoe gaat het
Helaas was het nog niet duidelijk, was nog weinig te zien kwam overeen met hooguit 4 weken. Net bloed wezen prikken om de hoogte van hcg te bepalen. Mocht dat al heel hoog zijn dan vermoed ze, ook gezien mijn klachten, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. 😞

4 jaar geleden

Hoi dames, Geen zorgen hoor. Ik ben nu 8 wkn en heb al 2 echo's achter de rug. Eentje bij 6+1 en eentje bij 7+5. De eerste was puur om te kijken of het goed zit. Heb nl vorig jaar een BBZ gehad en gelukkig zat het goed en het hartje klopte. Bij de 2e echo was ook alles goed. Her vruchtje had de juiste grootte en het hartje klopte nog steeds. Ook ik heb weinig kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten, obstipatie, moeheid en af en toe een licht misselijk gevoel. Deze kwaaltjes komen en gaan. Er zijn dagen bij dat ik niks voel. Het hcg verdubbeld iedere 2 a 3 dgn en ik heb het idee dat als het omhoog gaat dat ik dan weer veel kwaaltjes voel. De dag erna is m'n lichaam eraan gewend en dat zakt het weer af. Niet teveel stressen want dat is niet goed en is het misgegaan dan kan je daar echt niks tegen doen. Is de natuur. Weet dat het makkelijk praten is maar laten we gewoon lekker genieten van het feit dat we zwanger zijn en hebben mogen worden. Bij veel mensen, inclusief mezelf, gaat dat niet zo gemakkelijk. En zorgen blijven we ons altijd maken. Zelfs als ons kindje geboren is😉😘

4 jaar geleden

Ik had tot 8 weken nergens last van; enkel flink pijnlijke borsten en een opgeblazen gevoel. Vanmorgen kwam ik mijn bed uit en toen was ik enorm misselijk.... en moest ik voor het eerst overgeven. Dat is met 8+3 om precies te zijn. Ik zou je niet teveel druk maken, en als je dat wel doet: bel de verloskundige en spreek je zorgen uit. Daar zijn ze voor ☺️

4 jaar geleden

Reactie op MarinaF1985

Hoi dames, Geen zorgen hoor. Ik ben nu 8 wkn en heb al 2 echo's achter de ...
Klinkt als mijn verhaal, heb ook een BBZ gehad. Fijn om te horen!!

4 jaar geleden

Ik heb 2 dagen pijnlijke tepels gehad... verder niks !? Geen groeiende borsten geen misselijkheid helemaal niks... soms vergeet ik her zelfs heel even omdat ik niks van kwaaltjes voel... maak mij zown zorgen bah

4 jaar geleden

Ik heb 2 dagen pijnlijke tepels gehad... verder niks !? Geen groeiende bors ...
Komt super vaak voor hoor! Niets om je zorgen over te maken ...

4 jaar geleden

Reactie op Anoniempje29-2019

Komt super vaak voor hoor! Niets om je zorgen over te maken ...
Dus wel... vandaag geen kloppend hartje bij 6.6 :(

4 jaar geleden

Dus wel... vandaag geen kloppend hartje bij 6.6 :(
Oh nee.. sterkte 🙏

4 jaar geleden

Dus wel... vandaag geen kloppend hartje bij 6.6 :(
Wat super naar!! Maar je weinige klachten hebben daar niks mee te maken hoeven hebben.. Heel veel sterkte 😢❤️

4 jaar geleden

Ik had dat bij 5 en 6 weken ook, ineens paar dagen geen klachten meer. Maar die kwamen met de 7 weken wel terug. En nu met 8 weken zelfs met overgeven. Gelukkig helpen de polsbandjes wel goed tegen de misselijkheid. Alleen is t heel onhandig als ik niet misselijk ben maar wel plots moet overgeven.

4 jaar geleden

Dus wel... vandaag geen kloppend hartje bij 6.6 :(
Veel sterkte Jasmijn🌹