55 Reacties

4 jaar geleden

Pff ik heb vanmiddag me echo, de zenuwen zijn niet meer leuk. Sinds 5 weken amper tot geen symptomen. Als alles goed is 6+4. Laat het weten. Kan de tijd ff een paar uur vooruit? Pfff

4 jaar geleden

Ik heb ook bijna nergens last van moet ook bijna niet meer vaak naar de wc.. gewoon het gebruikelijke en niet wat ik eerst had. Ik heb pas maandag eerste echo en ben vandaag precies 9 weken. Dus ik stress hem wel een beetje🙈

4 jaar geleden

Reactie op driemaaldrie

Pff ik heb vanmiddag me echo, de zenuwen zijn niet meer leuk. Sinds 5 weken ...
Ik snap je zenuwen. Ik had precies hetzelfde! Ik heb gisteren de echo gehad met 6+3 en had een mooi kloppend hartje!! Een geruststelling! Hopelijk voor jou ook vanmiddag ❤️

4 jaar geleden

Ik snap je zenuwen. Ik had precies hetzelfde! Ik heb gisteren de echo gehad ...
Dankjewel!! Wat een ontzettend mooi nieuws voor jullie. ❤️

4 jaar geleden

Reactie op M.L.T

Wist je het al voor de echo? Mijn vriend denkt ook dat ik zwanger ben van e ...
En hoeveel zitten er in je buik ?

4 jaar geleden

Reactie op Silvia1

En hoeveel zitten er in je buik ?
Just 1, met een prachtig kloppend hartje ♡

4 jaar geleden

Hier vanmiddag ook goed nieuws!! Kloppend hartje en op schema.. ❤️pff zo bizar. Na week 5 dus geen symptomen. Ziekenhuis gaf aan dat het nog kan veranderen of dat ik bij een van de gelukkige hoor zonder kwaaltjes. Nu wel ontzettend moe door 2 weken flinke spanning!! Het hoeft dus echt niks te betekenen!

4 jaar geleden

Hier ook goed nieuws! Een mooi kloppend hartje :)

4 jaar geleden

Fijn om te lezen dames. Het is ook allemaal spannend! Ik had de eerste week enorme rugpijn, en echt wat steken in mijn onderrug. Dat is inmiddels weggetrokken. Ik heb enkel nog pijnlijke en grotere borsten. Ook bespeur ik een buikje met 6+2 en een opgeblazen gevoel. Verder weinig last.

4 jaar geleden

Dus wel... vandaag geen kloppend hartje bij 6.6 :(
Wat erg. Veel sterkte!

4 jaar geleden

update en goed nieuws! de echo van vandaag 6+5 toonde aan dat tot nu alles in orde is, een sterke hartslag 😊😊 nu weet ik dat het kan gebeuren dat je eerst veel zwangerschapssymptomen hebt dan op een dag verdwijnen ze allemaal en het kan nog steeds goed zijn

4 jaar geleden

Iry, Ik kan me helemaal volgen in je 'symptomen'. Aan het begin van mijn zwangerschap had ik een opgeblazen buik, gevoelige borsten, honger maar eigenlijk geen eetlust en een sterke geurwaarneming. Misselijk was ik amper dus voelde ik me niet echt zwanger genoeg... Dinsdag onze eerste echo gehad, nu 8+3. Zeer goed aan het groeien en mooie hartslag. Nu stiekem blij dat alles oké is en ik amper kwaaltjes heb 😊

4 jaar geleden

Ik had vrij veel symptomen. Met week 9 afgenomen. Komende maandag echo. Ben wel heel onzeker nu...

4 jaar geleden

Ik heb nog steeds nauwelijks symptomen. Afgelopen maandag een 2e echo gehad bij 7+4 en wederom een goede echo. ❤️ Hartje klopte mooi en het was flink gegroeid. Symptomen hoeven echt niks te zeggen.. het enige waar ik last van heb is vermoeidheid!

4 jaar geleden

Ik heb nog steeds nauwelijks symptomen. Afgelopen maandag een 2e echo gehad ...
Precies hetzelfde hier!