Symptomen wisselen

marloesvanap
21 dagen geleden
Volgen
Hoi! Ik ben ongeveer 7w5d en ervaar zulke wisselende symptomen. Op heel veel momenten alleen maar heel moe, soms weer pijnlijke borsten en misselijk met vlagen. Nu vandaag bijvoorbeeld helemaal niet misselijk wakker geworden en maak me dan best wel zorgen. Heb vorige week een goede echo met kloppend hartje gehad maar daarvoor twee miskramen dus het is allemaal zo spannend.. Iemand die deze wisselende symptomen herkent?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Naomi1986
21 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde hoor, vorige week een echo gehad met een kloppend hartje. Hiervoor een miskraam en BBZ. Ik heb morgen weer een echo 7.3 en vind het nog net zo spannend. Sommige dagen merk ik ook bijna niets... Gelijk weer twijfelen en onrustig. Wanneer mag je weer voor een echo?
  • Rapporteren
Cynthiag92
21 dagen geleden
Precies hetzelfde... ene dag niks te merken of voelen.. andere dag misselijk en tepels die extreem gevoelig zijn.. mag volgende week donderdag pas voor mn eerste echo ben dan 8 weken als het goed is.. klinkt als volgend jaar en ben nerveus en onzeker omdat het zo schommelt
  • Rapporteren
marloesvanap
21 dagen geleden
Reactie op Naomi1986
Ik heb precies hetzelfde hoor, vorige week een echo gehad met een kloppend hartje. Hiervoor een miskraam en BBZ. Ik heb morgen weer een echo 7.3 en vind het nog net zo spannend. Sommige dagen merk ik ook bijna niets... Gelijk weer twijfelen en onrustig. Wanneer mag je weer voor een echo?
Gek he! Ergens voelt het ook zo anders dan de vorige keren (ben ik ook nu al verder en dus een goede echo gehad) maar het maakt je zo onzeker! Fijn dat jij ook een goede echo hebt gehad. Ik heb as woensdag weer een echo, dus dat is fijn maar nog even geduld!
  • Rapporteren
marloesvanap
21 dagen geleden
Reactie op Cynthiag92
Precies hetzelfde... ene dag niks te merken of voelen.. andere dag misselijk en tepels die extreem gevoelig zijn.. mag volgende week donderdag pas voor mn eerste echo ben dan 8 weken als het goed is.. klinkt als volgend jaar en ben nerveus en onzeker omdat het zo schommelt
Ja snap het! Terwijl het allemaal echt niks hoeft te zeggen. Ik was vanochtend niet misselijk maar dit kwam uiteindelijk alsnog wel weer opzetten wat later op de dag. Ben daar bijna blij mee, haha.
  • Rapporteren
Cynthiag92
21 dagen geleden
Reactie op marloesvanap
Ja snap het! Terwijl het allemaal echt niks hoeft te zeggen. Ik was vanochtend niet misselijk maar dit kwam uiteindelijk alsnog wel weer opzetten wat later op de dag. Ben daar bijna blij mee, haha.
Ja moeten inderdaad dankbaar zijn dat je niet boven de wc hangt is ook niet prettig
  • Rapporteren
plataantje
20 dagen geleden
Hi Marloes, Ik begrijp je helemaal. Ik heb week 6 en 7 me echt beroerd gevoeld en vanaf week 8 alleen maar geweldig. Dus dat vond ik ook spannend. Vandaag een echo laten maken en de kleine is lekker aan het groeien en bewegen. We hebben dus gewoon mazzel met de kwaaltjes. Het hoeft echt niet iets erg te betekenen. Liefs J
  • Rapporteren