12 Reacties

één jaar geleden

Alles van de hema!

één jaar geleden

Ik laat ieder jaar n taart maken met een thema wat ie dan leuk vind.

één jaar geleden

Ik heb gewoon een slagroomtaart van de bakker gedaan met een opdruk van paw patrol. Uiteindelijk was zelfs dat niet nodig. Het enige wat hem interesseerde waren de kaarsjes en of hij het mocht opeten 😂 Hema heeft ook wel leuke geloof ik.

één jaar geleden

Hema! Dripcake in roze, groen en bruin. Super lekker😋 en heel makkelijk zelf te versieren👌

één jaar geleden

Reactie op Johannas

Alles van de hema!
Dank voor je reactie. En wat bedoel je met 'alles'

één jaar geleden

Sweetvibes! Allemaal leuke thema’s Plus ze bezorgen de taart.

één jaar geleden

Reactie op Mayo35

Hema! Dripcake in roze, groen en bruin. Super lekker😋 en heel makkelijk ze ...
Hadden wij ook! Wilde eigenlijk zelf proberen er een te maken, maar door huidige zwangerschap de puf (en het geduld) niet. De red velvet taart met groene drip was bij ons de basis voor een jungle taart. Leuke versieringen gekocht, kaarsje met een 3: top! 💚

één jaar geleden

Reactie op LauraLau

Hadden wij ook! Wilde eigenlijk zelf proberen er een te maken, maar door hu ...
Bij ons was de roze red velvet de basis. Het werd een peppa pig🐽 Heb via een website een taarttopper met naam besteld en eetbare prints om er op te "plakken". En een kaarsje met een 3. Het was een succes en iedereen die riep hmmm wat is die taart lekker waar heb je die gehaald! Echt een uitstekende vervanging voor als je een niet al te dure taart wilt!

één jaar geleden

Reactie op Sabinedej

Dank voor je reactie. En wat bedoel je met 'alles'
Dat het niet uitmaakt welke taart je kiest, want alles is lekker. Iedere verjaardag kiezen wij weer nieuwe taarten/smaken. En niks viel ons echt tegen.

één jaar geleden

Bij de AH zie ik ook vaak leuke taarten: unicorn/dino etc

één jaar geleden

Wij doen jaarlijks een Hema taart. Die is altijd lekker en kun je met foto bestellen. Het eerste jaar koos ik een Nijntje plaatje en dit jaar een leuke foto van haar zelf erop.

één jaar geleden

Taarten van de jumbo, veel keuze, altijd lekker en zijn gelatinevrij. Wij hebben nu al 2 jaar een slagroomtaart gedaan met foto. Dit jaar een foto van Bing. Je krijgt ook 20% verjaardagskorting op je gebakbestelling.