43 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben hier ook al een aantal weken over na aan het denken. Ik ga denk ik de geboortebloem doen van de maand waarin mijn dochter geboren is en dan in de steel haar naam laten zetten. Heb andere mooie dingen gezien maar dat is met het oog op nog een kindje voor nu geen optie.. vind het wel lastig eerlijk gezegd😅

4 jaar geleden

Ik ga haar naam op mijn sleutelbeen laten zetten. Als er meerdere kinderen voor ons weg gelegd zijn heb ik nog een sleutelbeen en anders in de buurt van mn andere tattoos op mn ribben of rug

4 jaar geleden

Ik heb gewoon haar naam op mijn onderarm laten tatoeëren 🙊 iets waar ik nooit spijt van zal krijgen 🥰

4 jaar geleden

Ik heb afgelopen vrijdag deze op mijn onderarm gezet 🥰🤩

4 jaar geleden

Ik heb deze laten zetten 😊

4 jaar geleden

Ik ben ook al een tijd bezig om uit te zoeken wat ik wil, heb nu contact gehad met de shop. Ik wil haar naam, Loua, op mijn onderarm net onder de binnenkant van mijn elleboog. En dan de maan standen er onder. Als we nog een kindje mogen krijgen vind ik vast een andere mooie plek voor die naam

4 jaar geleden

Ik wil zoiets, een hart met onze silhouette. Misschien haar geboortebloem er in. Maar wel iets rustiger dan de linker foto.

4 jaar geleden

Bij komt een deel van het geboortekaartje op mijn schouder

4 jaar geleden

Ik heb een halve sleeve (bovenarm) met de geboorte tijd, datum en naam. Als ik klaar ben met de bv gaan we er een complete sleeve van maken. Ik heb dan bijde kindjes op 1 arm 🥰

4 jaar geleden

Ik ga een halve sleeve op mijn bovenarm laten zetten van 2 olifanten (een grote en een kleintje) met haar naam en de tekst Semper Paratus. (Hij lijkt een beetje op de afbeelding maar dan met een paar aanpassingen)

4 jaar geleden

Dit heb ik voor me dochtertje ! Tijd en datum van geboorte en der naam eronder met rozen 😍

4 jaar geleden

Ik heb deze laten zetten rozen met zijn naam erin verwerkt echt enorm blij mee

4 jaar geleden

Reactie op mikeheins

Ik ga een halve sleeve op mijn bovenarm laten zetten van 2 olifanten (een g ...
Wouwwwww www 😍

4 jaar geleden

Ik heb deze laten zetten; op het geboortekaartje stond ook een luipaardje en mijn dochter heet Olivia, vandaar de olijventakjes eronder 🤗
Heb deze afgelopen donderdag laten zetten. Wilde iets kleins 🙈😍

4 jaar geleden

Tattoo van mijn profielfoto had ik al, daar de jongste bij laten zetten

4 jaar geleden

Ik heb deze gisteren laten zetten. Ons silhouet en haar geboorte bloem!

4 jaar geleden

Hij is nog wat korrelig want hij is aan het genezen, maar heel erg blij mee!

4 jaar geleden

Deze heb ik gisteren laten zetten. Onwijs blij mee.

4 jaar geleden

Heb dr naam op mn arm gezet, wil nog een kindje hierna en die naam zet ik dan op mn andere arm. Zo heb ik (dan) beide kindjes altijd bij me♥️