Dag mama's,
Wilde graag weten of er mama's zijn met tattoos van hun kindje. Ik ben wat inspiratie aan het op doen. Wil er graag eentje zetten (klein) maar wel rekening houdend dat er misschien nog kindjes bij komen. Ideetjes?
Ik ben hier ook al een aantal weken over na aan het denken. Ik ga denk ik de geboortebloem doen van de maand waarin mijn dochter geboren is en dan in de steel haar naam laten zetten. Heb andere mooie dingen gezien maar dat is met het oog op nog een kindje voor nu geen optie.. vind het wel lastig eerlijk gezegd😅
Ik ga haar naam op mijn sleutelbeen laten zetten. Als er meerdere kinderen voor ons weg gelegd zijn heb ik nog een sleutelbeen en anders in de buurt van mn andere tattoos op mn ribben of rug
Ik ben ook al een tijd bezig om uit te zoeken wat ik wil, heb nu contact gehad met de shop. Ik wil haar naam, Loua, op mijn onderarm net onder de binnenkant van mijn elleboog. En dan de maan standen er onder. Als we nog een kindje mogen krijgen vind ik vast een andere mooie plek voor die naam
Ik heb een halve sleeve (bovenarm) met de geboorte tijd, datum en naam.
Als ik klaar ben met de bv gaan we er een complete sleeve van maken. Ik heb dan bijde kindjes op 1 arm 🥰
Ik ga een halve sleeve op mijn bovenarm laten zetten van 2 olifanten (een grote en een kleintje) met haar naam en de tekst Semper Paratus. (Hij lijkt een beetje op de afbeelding maar dan met een paar aanpassingen)