16 Reacties

4 jaar geleden

Toevallig vandaag nog een winterjasje gekocht voor de kleine man bij de Zara in de uitverkoop van de Mini lijn!
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

https://www.zeeman.com/nl/e-commerce-av-000155464.html Zoiets. Heb namelijk zelf ook zo’n jasje gekocht voor mijn zoontje

4 jaar geleden

Ik heb er toevallig een te koop op Vinted! Helemaal nieuw, alleen gewassen. Gekocht toen ik net zwanger was maar vind het toch echt een meisjes jas haha en heb een zoontje😂! https://www.vinted.nl/enfants/vetements-dexterieur-manteaux/842429751-berenjasje-teddyjas-wit-62

4 jaar geleden

Ik heb een berenpakje bij h&m gekocht superleuk

4 jaar geleden

Bij z8 hebben ze hele leuke

4 jaar geleden

Toevallig zag ik vandaag bij Kruidvat van Bambino roze teddyjasjes :-)

4 jaar geleden

Reactie op MichelleNouriAlissa🫂

Ahhh die is echt super leuk 😍 hoe valt ie? Ik heb laatst nml een jasje gekocht bij de h&m, maat 68 en die past hij nu. En m'n zoontje heeft nu maat 62 dus had graag gewild dat het jasje nog wat langer aan kon🤭

4 jaar geleden

H&m volgens mij ook, en misschien heeft de hema nog iets?

4 jaar geleden

Heb mijne van prenetal
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

C&a ook super leuke berenpakken max 20€

4 jaar geleden

H&m

4 jaar geleden

Deze is leuk en warm genoeg van de H&M

4 jaar geleden

Reactie op Chantal33

Ahhh die is echt super leuk 😍 hoe valt ie? Ik heb laatst nml een jasje gek ...
Ik heb ook een jasje van de zeeman in maat 56, past nog steeds en Zoey is nu 58 cm. Kleding van Zeeman valt groot 😊

4 jaar geleden

Ik heb deze van Z8..

4 jaar geleden

Wij hebben deze van het merk Z8! I vind hem ideaal. De volgende ligt al klaar. Überhaupt het merk Z8 is hier favoriet