11 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb zelf een tijdje temazepam geslikt (niet tijdens mn zwangerschap). Ik weet dat ik er zelf heel suf en slaperig van werd. Ik zou het zelf niet zo gauw slikken met die kleine in mn buik. Maar goed een gyn zou het niet vooorschrijven als het niet zou kunnen. Maar vaak slaap je toch meer dan je denkt..
5 jaar geleden
Ik heb dit afgelopen week ook gekregen van de verloskundige. Mag er max 2 per week, gewoon om even nieuwe energie op te doen zodat ik nog even door kan. Ik heb het vlak voor de inleiding van de vorige 2 zwangerschappen ook gehad, en de baby's hebben er geen last gehad. Lekker slikken, het zal je enorm goed doen!!
5 jaar geleden
Ik wordt heel slaperig van de pukka relax bio te koop bij Holland en Barrett die hebben zoiezo lekker slaap dingen, ik zou persoonlijk die medicatie niet gebruiken je kindje is na de geboorte dan niet wakker en hecht slecht als je dan eventueel ook borstvoeding zou willen geven zal je dit een moeilijke en zware start geven
Ik zou lekker wat kruiden en thee kopen om in slaap te dommelen
Suc6 in ieder geval!
5 jaar geleden
Die temazepam is allang uitgewerkt als je kindje geboren wordt. Gewoon gebruiken. Je kindje is slechter af met een oververmoeide moeder. De medicatie databases laten zien dat er nagenoeg geen problemen zijn bij af en toe gebruiken in het 3e trimester. Langdurig dagelijks gebruik is overigens wat anders, maar dat geldt voor jou niet.
5 jaar geleden
Ik werd duidelijk benadrukt dat dat soort medicatie gevolgen kan hebben op me baby, en vooral na de geboorte problemen kan geven met ademen, dus grotere kans op problemen.
En dat kindje dan ook erg suf kan zijn en slecht kan eten.
Wel apart dat ze dat hebben voorgeschreven.
5 jaar geleden
Temazepam is alleen maar een inslaper. Vooral met dit korte gebruik zal het geen problemen geven volgens mij. En daarbij zal het al uitgewerkt zijn als je gaat bevallen.