67 Reacties

4 jaar geleden

Vanaf de termijnecho. Dan rekenen ze de uitgerekende datum uit

4 jaar geleden

Ik ben benieuwd! Laatst menstruatie was bij mij 10 januari en zou nu 7weekjes zijn , over 1 week heb ik de termijn echo. Ik dacht dat ik nu 8weekjes ver was. Spannend!

4 jaar geleden

Termijn echo is rond 12 weken, dan stellen ze uitgerende datum vast

4 jaar geleden

Reactie op Hortence

Ik ben benieuwd! Laatst menstruatie was bij mij 10 januari en zou nu 7weekj ...
Ben je waarschijnlijk ook 8 weekjes

4 jaar geleden

Vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.. dan krijg je na +- 8 weken de echo en hoor je precies Hoe ver je bent

4 jaar geleden

De termijnecho is bepalend voor je uiteindelijk uitgerekend datum. Rond 11-12 weken kan de baby goed opgemeten worden. Deze meting geeft een aantal weken en dagen aan. Dat zorgt een duidelijke berekening voor de uitrekende datum.

4 jaar geleden

Vandaag de eerste echo..ben ongeveer 8 weken..dan kijken ze of ze vast kunnen stellen hoelang ik precies zwanger ben.. meestal kan dat aan de hand van later echos bij worden gesteld. Hoe groter het kindje hoe beter de schatting. Vandaag bij elk geval horen of het hartje klopt..m.herl spannend!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag volgens de telling 7+3 en heb vanmiddag de eerste echo. Dan meten ze van kruin tot stuit om te zien hoe ver ik ben. En daarnaast het belangrijkste... het hartje. Zo spannend...

4 jaar geleden

Reactie op Hortence

Ik ben benieuwd! Laatst menstruatie was bij mij 10 januari en zou nu 7weekj ...
Hii, mijn laatste menstruatie begon op 12 januari en als ik doorreken zit ik dan nu op 8 weken. Hoe kom je aan de 7 weken? Oh is dat nav de echo?

4 jaar geleden

Reactie op Sani2020

Hii, mijn laatste menstruatie begon op 12 januari en als ik doorreken zit i ...
Hoi Sani2020, Mijn laatste menstruatie was op 6 januari en ik zit nu op 8+4... dit komt omdat als je vanaf de eerste dag van de menstruatie telt al verder bent. Ik had mijn eisprong pas op dag 18 in de cyclus.. dat scheelt zo dus 4 tot 6 dagen met de innesteling. Het kan dus zijn dat je minder ver bent

4 jaar geleden

Reactie op Hortence

Ik ben benieuwd! Laatst menstruatie was bij mij 10 januari en zou nu 7weekj ...
Mijn eerste dag van laatste menstruatie is 9 januari. Bij mijn eerste echo (28 feb) ben ik ook paar dagen terug gezet. Toen was de uitgerekende datum 17 oktober. Nu hebben we a.s dinsdag nog een controle echo ivm de vorige miskraam ☺️

4 jaar geleden

Reactie op baby2020💕

Hoi Sani2020, Mijn laatste menstruatie was op 6 januari en ik zit nu op 8+ ...
Spannend, mijn eisprong was op dag 14.. Wij mogen vanmiddag voor de eerste echo. Begin nu echt zenuwachtig te worden!!!

4 jaar geleden

Reactie op CaSy

Vandaag de eerste echo..ben ongeveer 8 weken..dan kijken ze of ze vast kun ...
Grappig, ik ook ongeveer 8 weken en ook vandaag de eerste echo. Heel spannend inderdaad. 💫🍀

4 jaar geleden

Ik krijg de termijnecho bij 10 weken en 3 dagen☺️

4 jaar geleden

Mijn laatste menstruatie was 2 Jan. Alleen mijn cyclus is 32 dagen ongeveer. Vandaag 1ste echte echo(heb er 2 weken geleden 1 gehad omdat ik een bloeding had) toen was er gelukkig kloppend hartje. Al vind ik het wel weer spannend hoor of het nog steeds klopt. En hoe ver ik dan eigelijk echt ben.

4 jaar geleden

De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 24 december. Ik heb 20 feb. Mijn eerst echo gehad en werd op 6.5 gezet. Zelf dacht ik al langer zwanger te zijn. Gelukkig toen al wel een hartje horen kloppen, woensdag mogen we weer.

4 jaar geleden

Ik krijg mijn eerste echo 17 maart. 16 januari is mijn laatste menstruatie geweest. 17 maart ben ik 8+5 volgens de berekeningen nou maar ik geloof nooit dat dat klopt

4 jaar geleden

Reactie op RosanneF

Ik krijg mijn eerste echo 17 maart. 16 januari is mijn laatste menstruatie ...
Wat denk je hoelang het is dan? 18jan was mijn laatste menstruatie en ik dacht daarom 7+2 maar het is 6+ weken. Vandaag echo gehad! Meteen zwanger na stoppen pil dus weet niet of ik een regelmatige cyclus had ed

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Wat denk je hoelang het is dan? 18jan was mijn laatste menstruatie en ik da ...
Ik denk ook zo iets. Dan 7+. Ik was ruim twee jaar gestopt met de pil en toen we er voor gingen, ging dat best snel. Vast cyclus, wist precies wanneer hoelaat wat ging gebeuren haha dan heb ik wel laat een echo als ik het allemaal zo lees

4 jaar geleden

Reactie op RosanneF

Ik denk ook zo iets. Dan 7+. Ik was ruim twee jaar gestopt met de pil en to ...
Nou ik zou hem eigenlijk vrijdag krijgen (dacht namelijk zaterdag 8e te zijn) maar kreeg enorm erge krampen dus moest met spoed komen om buitenbaarmoederlijke uit te sluiten