67 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Nou ik zou hem eigenlijk vrijdag krijgen (dacht namelijk zaterdag 8e te zij ...
Oh joh meen je! Wat naar zeg! Wel alles goed gelukkig?

4 jaar geleden

Reactie op RosanneF

Oh joh meen je! Wat naar zeg! Wel alles goed gelukkig?
Ja gelukkig wel! Was zo bang maar een krachtig knipperend hartje gezien 💙💓💙💓

4 jaar geleden

Reactie op Dootje-Do

Ja gelukkig wel! Was zo bang maar een krachtig knipperend hartje gezien 💙� ...
Super fijn! I’ll keep my fingers crossed. 17 maart is nog ruim een week 😫😫

4 jaar geleden

Reactie op Hortence

Ik ben benieuwd! Laatst menstruatie was bij mij 10 januari en zou nu 7weekj ...
Dat heb ik ook! Mijn laatste menstruatie was 15 januari begonnen dus dacht afgelopen woensdag 7 weken te zijn. Afgelopen vrijdag een afspraak bij de vk gehad en bleek 6+3 te zijn. Nu heb ik 30 maart de termijn echo! Dan zou ik ongeveer 10 weken zijn volgens de vk.

4 jaar geleden

Reactie op ingexoxo

Dat heb ik ook! Mijn laatste menstruatie was 15 januari begonnen dus dacht ...
Wat goed😍. Bij mij hebben ze niet gemeten dus ze gokte 6+

4 jaar geleden

Laatste menstruatie was ook 15 januari en vandaag geweest voor eerste echo en was 7 weken +3 dagen met een goed kloppend hartje♥️. Met de berekening die ik zelf heb gedaan zou ik vandaag 7 weken + 5 dagen zijn. Dus klopt wel niet altyd. En nu pas 20 april terug voor de 12weken echo.

4 jaar geleden

Reactie op Vanschilleke

Laatste menstruatie was ook 15 januari en vandaag geweest voor eerste echo ...
Bij mij was het vandaag ook 8+2 ipv de berekende 8 weken volgens internet. Mijn eisprong was 2 dagen eerder dan verwacht. Vroeg mezelf ook al af of dit op de echo te zien zou zijn.

4 jaar geleden

Bij mij pas tussen week 10 en 12.. dan kunnen ze namelijk pas goed zien hoe groot het kindje is. Dan heb je letterlijk een van kop tot kont. Als je eerder gaat, heeft het kindje nog niet echt armpjes en beentjes, gek hoofdje enzo.. als je met 6 weken gaat zie je eigenlijk helemaal niks. Ik ben gisteren geweest met 8+3, maar dat was uit nood omdat ik bloedverlies had. Je zag wel een soort van flippers maar niet echt armen en benen. Straks bij 10 weken zul je het veel beter gaan zien😊😊

4 jaar geleden

Reactie op Vanschilleke

Laatste menstruatie was ook 15 januari en vandaag geweest voor eerste echo ...
Oh wow, ik zou dan precies hetzelfde zitten. Ga dinsdag pas voor een echo. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Mijn eigen berekening was 14/10 en ik ben uitgerekend voor 21/10

4 jaar geleden

Mijn berekening was dat ik gisteren 7+3 zou zijn, maar bij de echo bleek ik 7 te zijn. Krijg over 3 weken de termijnecho

4 jaar geleden

Ik dacht zelf, weet het eigenlijk 100% zeker, vandaag 9w1d te zijn. Op 20-01 een echo in het ziekenhuis vanwege enorme pijn. Hierop was een eisprong te zien die net aan de gang was of eraan kwam. 21-01 tussen de middag eisprong gevoeld. De 28e zei ik tegen m’n vriend “volgens mij moet ik ongesteld worden.” Nurofen genomen en door de verhuizing niet meer bij stil gestaan dat dit niet kloppen kon. 11-01 positieve test omdat ik maar niet ongesteld werd. Achteraf dus de 28e de innesteling gevoeld. Gyn gaf op de eerste 2 echo’s aan dat de grootte klopte met de precieze termijn. 2 dagen later vanwege ongerustheid naar de vk en die meette 4 dagen korter. Ik weet het dus echt niet, alleen dat ik me wel zorgen maak om die 4 dagen...

4 jaar geleden

Deze was ik 8wkn. Straks mijn termijnecho Ben nu 10+1 volgens mijn eigen berekening

4 jaar geleden

Reactie op anoniem013

Deze was ik 8wkn. Straks mijn termijnecho Ben nu 10+1 volgens mijn eigen b ...
Wat een super schattige echo!

4 jaar geleden

Zou nu volgens mijn berekening 10 weken en 3 dagen zijn, maar ze rekenen vanaf mijn laatste dag van menstruatie en blijkt dus helemaal goed te zijn hij of zij is nu 11 weken en volgens laatste dag van menstruatie klopt dit

4 jaar geleden

Heb t aan de verloskundige gevraagd, ze meten vanaf de bevruchting. Je kunt de conceptie datum vragen bij de echo..

4 jaar geleden

Reactie op Anoniem1987

Heb t aan de verloskundige gevraagd, ze meten vanaf de bevruchting. Je kunt ...
Kan iemand mij helpen? Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19 januari. Laatste dag van menstruatie 22 januari; mijn cyclus duurt op de kop 25 dagen. Hoe ver zou ik dan zijn? Ik heb mijn eerste echo op 19/3. Dankje.. want ik lees verschillende dingen 🤔🤔🤔🤭

4 jaar geleden

Reactie op JeLo

Kan iemand mij helpen? Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19 janua ...
Mijn eerste dag menstruatie was 9 januari. Ik heb een cyclus van 26 dagen. Ben woensdag bij de verloskundige geweest en ik ben nu 9w6d. Dus bijna 10 weken. Ik had via 24baby.nl het uitgerekend en die klopte zo goed als (daar zou ik nu 9w4d zijn).

4 jaar geleden

Reactie op JeLo

Kan iemand mij helpen? Eerste dag van mijn laatste menstruatie was 19 janua ...
Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was ook 19 januari. Met een onregelmatige cyclus, maar gemiddeld zo’n 26 dagen. Afgelopen woensdag een eerste echo gehad en ben daar toen wat dagen vooruit gezet. Ben vandaag 8+2.

4 jaar geleden

Reactie op LinnekeVH

Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was ook 19 januari. Met een onre ...
Ok dankje.. nu nog even afwachten XX