Termijnecho ❤

Druif123
4 maanden geleden
Volgen
Gisteren hebben we onze termijnecho gehad en tot onze grote vreugde is alles in orde. De baby was lekker beweeglijk en we hebben ook naar het hartslagje geluisterd. Nieuwe uitgerekende datum is 1 oktober (was eerst 5 okt). Deel het geluk en je foto's 🥰
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
11 reacties
lv94
4 maanden geleden
Ahh heerlijk! Geniet ervan. Ik mag morgen! Voor nu ook van 05.10 uitgegaan. Ben benieuwd
  • Rapporteren
Druif123
4 maanden geleden
Reactie op lv94
Ahh heerlijk! Geniet ervan. Ik mag morgen! Voor nu ook van 05.10 uitgegaan. Ben benieuwd
Leuk! Hoe ging het?
  • Rapporteren
lv94
4 maanden geleden
Goeeeed! Alles zoals het moet zijn. Heel fijn!! Ook paar daagjes teruggezet, 02.10.2020 :).
  • Rapporteren
Muisje98
4 maanden geleden
Vandaag mijn 2e echo gehad en ben precies 9 weken. Dacht eerst 9+2 dus mijn (tot nu toe) uitgerekende datum is op 22 oktober! Donderdag 2 april de termijnecho! Spannend!! 🙈 (kindje ligt hier met het ruggetje naar boven - is een inwendige echo)
  • Rapporteren
Dana_
4 maanden geleden
Dag allemaal, Mijn is op zondag, spannend! Ik hoorde dat het niet mogelijk is om een geslacht echo te plannen vanwege de Coronavirus, hebt iemand dat meegemaakt? 👦🏻👧🏻
  • Rapporteren
Tes11
4 maanden geleden
Hier dinsdag de termijnecho gehad! Uitgerekende datum 2 oktober!🥰
  • Rapporteren
Druif123
4 maanden geleden
Reactie op Dana_
Dag allemaal, Mijn is op zondag, spannend! Ik hoorde dat het niet mogelijk is om een geslacht echo te plannen vanwege de Coronavirus, hebt iemand dat meegemaakt? 👦🏻👧🏻
Geen idee! Bij ons konden ze het simpelweg nog niet zien.
  • Rapporteren
Muisje98
4 maanden geleden
Reactie op Dana_
Niet speciaal voor het geslacht omdat dat geen prioriteit is, maar een 20 weken echo zelf is wel heel belangrijk en daar kun je het geslacht natuurlijk ook zien!
  • Rapporteren
lv94
4 maanden geleden
Reactie op Tes11
Hier dinsdag de termijnecho gehad! Uitgerekende datum 2 oktober!🥰
Ah zelfde datum! :) wat een duidelijke mooie echo heb je!
  • Rapporteren
Joyce182
3 maanden geleden
Heb gisteren termijn echo gehad.Ben nu ook gezet op 1 oktober.
  • Rapporteren
roosje26
3 maanden geleden
Wauw leuk! Ik heb volgende week dinsdag termijn echo op 11 +5 weken. Als alles inorde is kan ik mij er al iets bij voorstellen 🥰
  • Rapporteren