Termijnecho + foto’s

Moeke89
17 dagen geleden
Volgen
Hi zwangere dames! Eerder had ik een topic geopend voor de eerste echofoto’s en hier zijn ontzettend veel reacties op gekomen met supermooie foto’s. Gezien ik zelf komende week mijn termijnecho krijg leek het mij leuk om dit topic te openen wat in z’n geheel mag gaan over de termijnecho. Dus deel hier gerust je termijnecho + ervaring :) Ik kan zelf niet wachten om te zien hoeveel de kleine pinda is gegroeid en kijk enorm uit naar de echo!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
3 reacties
Rowena Angelica
17 dagen geleden
Links is termijn echo 11 weken en rechts is mijn eerste echo 7 weken en 3 dagen. 😍 Super mooi om te zien hoe je kleintje al zo snel groeit en zich zelf al vormt. Ik vond het heel spannend maar nergens voor nodig, kreeg een gesprek over testen voor aandoeningen en daarna de echo. De kleine lag op de zij te slapen dus moesten we wakker maken, vond hij/zij niet zo leuk. Je zag ook echt zijn/haar beentjes trappen tegen me buikwand aan zovan : “Mama nu even niet laat me met rust aub”😜
  • Rapporteren
Moeke89
15 dagen geleden
Ik ben vanmiddag aan de beurt! Ben zo benieuwd! Gelukkig mag mijn man wel mee. Had gelezen dat er bij veel praktijken is besloten dat enkel de zwangere is toegestaan (vanwege het coronavirus).
  • Rapporteren
Moeke89
14 dagen geleden
Alles is helemaal perfect! Het hartje klopte goed en we zagen hem/haar al lekker bewegen. Zo opgelucht! Ben wel een paar daagjes terug gezet naar 10 weken.
  • Rapporteren