Test geeft negatief aan

xoyasmine
2 maanden geleden
Volgen
Ik word echt gek, 1 week over tijd ( ben altijd op tijd), last van maagzuur ( meld me zelfs ziek op werk) opgezetten buik en super erge diarree. Eet bijna niks omdat ik geen eetlust heb maar mijn test geeft nog altijd negatief aan. Dokter gaan of is dit gewoon iets anders?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
9 reacties
xoyasmine
2 maanden geleden
Ohja, ook ( lijkt mij) innestelingen bloeding gehad
  • Rapporteren
Miszchannniee
2 maanden geleden
Wat vervelend dat je een negatieve test in handen hebt, helaas zelf ook dit een paar keer meegemaakt. Aangezien ik medisch ben kan ik dan bloedprikken in het ziekenhuis want ik begrijp je onzekerheid. Als je echt zeker van je zaak bent toch maandag misschien even de huisarts bellen?
  • Rapporteren
Fiona1987
2 maanden geleden
Bij mijn moeder kwamen ook alle testen negatief uit. Ook al was het al bevestigd door de huisarts misschien heb jij dat ook wel. Maandag even met de dokter bellen misschien kan hij iets voor je betekenen. Sterkte en succes
  • Rapporteren
jans92
2 maanden geleden
Hoi hooii, Ik zou mij niet meteen zorgen maken, maar zou maandag wel direct de huisarts bellen om bloed te laten prikken. Dan heb je wat meer duidelijkheid. Welke testen heb je allemaal uitgevoerd?
  • Rapporteren
Bojoura
2 maanden geleden
Ik heb dat bij mijn zoon ook toen gehad maar bleek al die tijd met een lichte blaasontsteking te lopen, waardoor de test me negatief testen.......uiteindelijk was ik 18wk zwanger😶hij is nu inmiddels 14 ( ik was 20)
  • Rapporteren
Meliza-24
2 maanden geleden
Allereerste wat vervelend allemaal. Je hebt soms ook een wat langere cyclus door bijvoorbeeld een late innesteling. Ik zou over 2 dagen nog eens testen en anders even huisarts bellen.
  • Rapporteren
Jenns
2 maanden geleden
Wat frustrerend lijkt me dat! Er kunnen verschillende redenen zijn voor een negatieve uitslag, ik zou zeker even een afspraak met de huisarts maken als de verschijnselen blijven en je menstruatie uitblijft. Hoeveel testen heb je ondertussen gedaan?
  • Rapporteren
xoyasmine
2 maanden geleden
Reactie op jans92
Hoi hooii, Ik zou mij niet meteen zorgen maken, maar zou maandag wel direct de huisarts bellen om bloed te laten prikken. Dan heb je wat meer duidelijkheid. Welke testen heb je allemaal uitgevoerd?
Ik heb de test van kruitvat 2v5 en de early sign van action geprobeerd moet er wel bij zeggen dat ik pas 2 dagen over tijd ben!
  • Rapporteren