Test ineens veel lichter

Leintje1983
2 maanden geleden
Volgen
Dames, ik maak mij zorgen, ik heb 2dagen geleden positief getest, straks zag ik nog de laatste test liggen en dacht waarom ook niet die doe ik ook nog, maar de test is ineens super licht ik moet echt goed kijken. Moet ik me nu zorgen maken?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
MCvB
2 maanden geleden
Het kan uitmaken hoe geconcentreerd je urine is volgens mij; als je veel hebt gedronken of kort daarvoor ook al naar de wc bent geweest is die wateriger. Je zou t misschien nog eens kunnen checken met ochtendurine?
  • Rapporteren
Leintje1983
2 maanden geleden
Reactie op MCvB
Het kan uitmaken hoe geconcentreerd je urine is volgens mij; als je veel hebt gedronken of kort daarvoor ook al naar de wc bent geweest is die wateriger. Je zou t misschien nog eens kunnen checken met ochtendurine?
Ja dat ga ik morgenochtend maar eens even doen dank je wel.
  • Rapporteren
MCvB
2 maanden geleden
Reactie op Leintje1983
Ja dat ga ik morgenochtend maar eens even doen dank je wel.
En? (Als je t wil delen hoor, voel je niet verplicht!)
  • Rapporteren
Leintje1983
2 maanden geleden
Ik verlies sinds vanmorgen bloed en heb vreselijke rugpijn dus dit is hoogstwaarschijnlijk foute boel, heb dus geen eens meer getest want toen ik urine wilde opvangen had ik bloed. Het is niet de hele dag door maar zo af en toe maar ik kan zelf wel bedenken dat dit niet goed gaat helaas ben er kapot van
  • Rapporteren
MCvB
2 maanden geleden
Reactie op Leintje1983
Ik verlies sinds vanmorgen bloed en heb vreselijke rugpijn dus dit is hoogstwaarschijnlijk foute boel, heb dus geen eens meer getest want toen ik urine wilde opvangen had ik bloed. Het is niet de hele dag door maar zo af en toe maar ik kan zelf wel bedenken dat dit niet goed gaat helaas ben er kapot van
He wat rot. Nee snap dat je niet meer bent gaan testen. Het is dan toch een beetje wat het is, daar gaat zo'n test ook niets aan veranderen. Sterkte ๐ŸŒธ
  • Rapporteren
Leintje1983
3 dagen geleden
Ik ben wederom zwanger en nu hopen dat het wel goed gaat๐Ÿฅฐ
  • Rapporteren
MCvB
3 dagen geleden
Reactie op Leintje1983
Ik ben wederom zwanger en nu hopen dat het wel goed gaat๐Ÿฅฐ
Oh dat is vlot, wat fijn! Gefeliciteerd, ik hoop het met je mee!
  • Rapporteren
Leintje1983
3 dagen geleden
Reactie op MCvB
Oh dat is vlot, wat fijn! Gefeliciteerd, ik hoop het met je mee!
Ja zeg dat... dat had ik helemaal niet verwacht.... Ik viel letterlijk van de stoel ook vanmorgen...
  • Rapporteren