22 Reacties

4 jaar geleden

Ik 6 dagen ervoor. Met de test predictor early ofzo !

4 jaar geleden

Deze is van 5 dagen voor NOD!

4 jaar geleden

Ik 5 dgn voor nod

4 jaar geleden

Ik 3 dagen voor nod met de early test van kruitvat en van etos 😁

4 jaar geleden

Ik testen 6 dagen voor nod positief met clear blue test

4 jaar geleden

Gewoon netjes tot NOD gewacht. Geen zin in de teleurstelling van een witte test. Dat deed me meer dan gewoon ingesteld worden. En als beloning een knaltest!

4 jaar geleden

Ik vandaag ... 🤪3 testen positief van Action.. nu nog een clearblue. Moest maandag OG worden

4 jaar geleden

Vanmorgen 3 dagen na nod... Zwak streepje met sensitest (extra gevoelig) Vorige keer ook zwakke streep die verminderde en resulteerde in ongesteldheid. Dus ben wat huiverig

4 jaar geleden

Ik 1 dag voor mijn nod. Wilde perse op mijn verjaardag testen 😊 anders had ik nog een paar dagen gewacht!

4 jaar geleden

Ik testte 3 dagen voor NOD een heel licht streepje dat tot NOD goed opliep. Nu 4 +3

4 jaar geleden

Deze heb ik gister gedaan 😁 Nu best wel spannend 9 December me eerste miskraam gehadd. So fingers crossed 🙏

4 jaar geleden

3 dagen voor NOD getest en deze was positief. 1 dag na NOD de cb digitaal gedaan dus daar was ik erg blij mee

4 jaar geleden

Deze is van 5 dagen voor NOD!
En deze is van net! 🥳🥳🥳

4 jaar geleden

Op mn nod een positieve test en 2 dagen na mn nod een test met weken indicator gedaan

4 jaar geleden

Gister en vandaag 2 en 3 na nod

4 jaar geleden

1e woensdagavond 2e vanavond Eindelijk testen die stijgen en wauw wat een kallers 💙❤

4 jaar geleden

Reactie op BabyMJW

1e woensdagavond 2e vanavond Eindelijk testen die stijgen en wauw wat een ...
Gefeliciteerd!! Wat een knallers!

4 jaar geleden

Reactie op Alessandra88

Gefeliciteerd!! Wat een knallers!
Dankjewel jij ook van harte met de zwangerschap 💕

4 jaar geleden

Deze was 4 dagen voor nod, tussentijds nog wel gewone testen gedaan die lopen mooi op. Morgen is mijn NOD dan nog eens een clearblue indicator doen.

4 jaar geleden

Helemaal happy 💙❤