Testen

SN CN
5 maanden geleden
Volgen
Hey dames, mijn testjes lopen niet erg op.. wat zien jullie? (Ik ben erg onzeker door een eerder miskraam.. 😒) Morgen is nod, ben al wat misselijk geweest. Vandaag enkel wat steekjes in baarmoeder. Onderste twee zijn van vanmorgen (4u en 7u) en was nog niet goed wakker want had datum verkeerd genoteerd πŸ™ˆ
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
19 reacties
SN CN
5 maanden geleden
Zonder flits (voorlaatste is trouwens extra vroeg en onderste is een gewone van de action)
  • Rapporteren
plataantje
5 maanden geleden
Wat vervelend dat je miskramen hebt gehad. Ik ben nu voor het eerst zwanger, maar ik merk wel dat de kwaaltjes het per dag verschillen. Mn steekjes in mn buik waren in het begin milt, maar wel met veel regelmaat. Nu heb ik ze nauwelijks en als ik ze heb, zijn ze heftig. Ik ben nu ook een week al erg misselijk. Dus het ene kwaaltje verdwijnt en er volgt een nieuwe. Ook had ik het begin in de ochtend nergens last van en pas in de middag wel. Misschien is het fijner om niet elke dag te testen. Doe er minimaal 3 dagen tussen, dan kan je echt een opbouw (hopelijk) zien. Liefs J
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Reactie op plataantje
Wat vervelend dat je miskramen hebt gehad. Ik ben nu voor het eerst zwanger, maar ik merk wel dat de kwaaltjes het per dag verschillen. Mn steekjes in mn buik waren in het begin milt, maar wel met veel regelmaat. Nu heb ik ze nauwelijks en als ik ze heb, zijn ze heftig. Ik ben nu ook een week al erg misselijk. Dus het ene kwaaltje verdwijnt en er volgt een nieuwe. Ook had ik het begin in de ochtend nergens last van en pas in de middag wel. Misschien is het fijner om niet elke dag te testen. Doe er minimaal 3 dagen tussen, dan kan je echt een opbouw (hopelijk) zien. Liefs J
Dankjewel voor je reactie.. ik ga het in ieder geval proberen uit mijn hoofd te zetten om elke dag te testen. Ik nader het moment dat ik vorige keer een miskraam kreeg, vandaar de paniek denk ik ook. Ik probeer me dan vast te houden aan enkele strohalmen (de dagelijkse testjes) maar eigenlijk doen ze meer kwaad als goed. πŸ€πŸ€žπŸΌπŸ€πŸ€žπŸΌ duimen dat het goed gaat! Hoe ver ben jij?
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Boven gisteren, onderste vandaag. Vandaag is officieel NOD. πŸ™πŸΌπŸ€žπŸΌπŸ€
  • Rapporteren
plataantje
5 maanden geleden
Reactie op SN CN
Dankjewel voor je reactie.. ik ga het in ieder geval proberen uit mijn hoofd te zetten om elke dag te testen. Ik nader het moment dat ik vorige keer een miskraam kreeg, vandaar de paniek denk ik ook. Ik probeer me dan vast te houden aan enkele strohalmen (de dagelijkse testjes) maar eigenlijk doen ze meer kwaad als goed. πŸ€πŸ€žπŸΌπŸ€πŸ€žπŸΌ duimen dat het goed gaat! Hoe ver ben jij?
Wat zal het vandaag een spannende dag voor je zijn. Ik zie dat vandaag je nod is. Tot hoever ben je met je andere zwangerschappen gekomen? Je test van vandaag ziet er erg goed, als ik hem vergelijk met gisteren. Ik ga echt voor je duimen. Ik ben morgen 7 weken en dan hebben we onze eerste echo. Mega spannend🀞🏻πŸ₯°
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Reactie op plataantje
Wat zal het vandaag een spannende dag voor je zijn. Ik zie dat vandaag je nod is. Tot hoever ben je met je andere zwangerschappen gekomen? Je test van vandaag ziet er erg goed, als ik hem vergelijk met gisteren. Ik ga echt voor je duimen. Ik ben morgen 7 weken en dan hebben we onze eerste echo. Mega spannend🀞🏻πŸ₯°
Ongelofelijk spannend.. Vorige keer ben ik denk ik 2d na nod ongesteld geworden. Dus hopelijk komt dit helemaal goed. Het blijft sowieso bang afwachten, ook al lopen de streepjes op. Ooh spannend, dus morgen eerste echo? Laat je weten hoe het was? Hopelijk hoor je al een flink hartslagje! Ik denk dat ik superemotioneel zou worden als ik voor het eerst het hartje hoor... Bedankt voor je lieve berichtje!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Koop 1x deze is wat duurder mja wel duidelijk!
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Reactie op verwijderd lid
Koop 1x deze is wat duurder mja wel duidelijk!
Wanneer kan je deze het beste doen? Ook β€˜s morgens of maakt dat niet meer uit eens je voorbij nod bent?
  • Rapporteren
Bozz
5 maanden geleden
In de ochtend is altijd beter, omdat dan de concentratie hcg in je urine het hoogst is. :)
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Reactie op Bozz
In de ochtend is altijd beter, omdat dan de concentratie hcg in je urine het hoogst is. :)
Ok, ik heb nog eentje liggen van kruidvat. Morgen eens testen. Ben morgen 4+2, dan moet er wss 2-3 staan? (sorry ben nog niet vertrouwd met de digitale testjes)
  • Rapporteren
Verwijderd lid
5 maanden geleden
Reactie op SN CN
Wanneer kan je deze het beste doen? Ook β€˜s morgens of maakt dat niet meer uit eens je voorbij nod bent?
Deze kan elk moment vd dag !
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Testjes van kruidvat lopen mooi op! πŸ˜ƒ morgen clearblue en dan stop ik met testen ❀️
  • Rapporteren
plataantje
5 maanden geleden
Hebben jullie al een nieuwe cb digitale test gedaan? Wij hebben vandaag het mooiste wonder ooit gezien! Zo fijn dat we een knipperend hartje zagen ❀️
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Reactie op plataantje
Hebben jullie al een nieuwe cb digitale test gedaan? Wij hebben vandaag het mooiste wonder ooit gezien! Zo fijn dat we een knipperend hartje zagen ❀️
Oooh zalig ❀️ wat moet dat gevoel ontroerend en wonderbaarlijk mooi zijn! En fijn dat alles ok is! Wanneer is je volgende echo?
  • Rapporteren
SN CN
5 maanden geleden
Reactie op plataantje
CB gaf 1+2 weken, dus dat moet kloppen? Vanavond om 18u mag ik bellen naar HA over HCGwaarden 😊
  • Rapporteren
SN CN
4 maanden geleden
Hcg waarde staat 79. Dokter gaf aan dat dit normaal is voor 4 weken zwangerschap.. 😬 het lijkt mij ook niet bijzonder hoog maar we zullen maar vertrouwen op wat de dokter zei..
  • Rapporteren
Kleintje-me
4 maanden geleden
Reactie op SN CN
Hcg waarde staat 79. Dokter gaf aan dat dit normaal is voor 4 weken zwangerschap.. 😬 het lijkt mij ook niet bijzonder hoog maar we zullen maar vertrouwen op wat de dokter zei..
En hoe is het nu?
  • Rapporteren
SN CN
4 maanden geleden
Reactie op Kleintje-me
En hoe is het nu?
Goed πŸ˜ƒ testjes zijn superdonker nu 😊 ik laat het nu los en zie wel hoe het loopt, πŸ€πŸ€žπŸΌ
  • Rapporteren
SN CN
4 maanden geleden
Reactie op SN CN
Goed πŸ˜ƒ testjes zijn superdonker nu 😊 ik laat het nu los en zie wel hoe het loopt, πŸ€πŸ€žπŸΌ
Volgens de dokter is dat normaal dat hcg in het begin niet zo snel stijgt, logisch eigenlijk: 5 - 10 - 20 - 40 - 80 - 160 Als daar dan telkens 70u tussenzit geeft dat niet echt veel verschil op een zwangerschapstest 😊
  • Rapporteren