Hoi,
Ik had van Alecto een babythermometerset gekocht, echter nu staat in de omschrijving dat de rectale thermometer niet voor de allerkleinsten kan of enkel alleen onder de oksels. De fopspeen zou wel kunnen. Zijn deze 2 dan voldoende of moet je voor de kraamweek/kraamzorg een rectale thermometer hebben voor baby's en zo ja, welke hebben jullie?
Volgens mij moet je voor de baby in de kraamweek juist een rectale thermoneter hebben?! En die heb ik echt een maand lang paar keer per dag moeten gebruiken ivm ondertemperatuur.
Je moet 2 rectale thermo meters hebben ik heb ze allebei bij de Etos gehaald een normale en 1 met een flexibele punt voor de kleine boef deze heb ik gehaald dacht doe even foto erbij 馃槉
Je moet 2 rectale thermo meters hebben ik heb ze allebei bij de Etos gehaal ...
Haha hier ook zo, de flexibele voir de baby, normale voor mij.. nu een aantal keer moeten gebruiken maar ik vind voor mezelf een flexibele ook fijner 馃槀
Moet sowieso rectaal. Mag met flexibele punt, maar is geen noodzaak. Die flexibele punten bestaan nog maar een aantal jaar, daarvoor konden we baby's ook heus wel temperaturen.
Kraamzorg heeft mij verteld dat je dit soort thermometers moet hebben voor ...
Probeer deze al meerdere weken te bestellen. Na geplaatste bestelling krijg je op de leverdag of de pakbon in het pakketje aangegeven dat deze niet op voorraad is :(
Probeer deze al meerdere weken te bestellen. Na geplaatste bestelling krijg ...
Ik heb hem nog niet aangeschaft, maar het werd mij verteld. Je kan ze toch ook bij Kruidvat, Etos, apotheek ect. Halen geloof ik? Probeer het daar anders..
Ik heb hem nog niet aangeschaft, maar het werd mij verteld. Je kan ze toch ...
Hier overal alles uitverkocht, al weken niet verkrijgbaar door corona toestand. Heb uiteindelijk via de etos website thermometers gevonden met flexibele tip. En die ook een beetje snel meet... een minuut wachten lijkt me niet fijn.
Hier overal alles uitverkocht, al weken niet verkrijgbaar door corona toest ...
Net even snel naar de Kruidvat geweest door dit gesprek hahaha! Heb er 2 kunnen halen, waren de laatste 2. Heb begrepen van die mevrouw die er werkt dat door de Corona er best weinig liggen en dat ik geluk heb.
Vraag ook even na bij je kraamzorg of het nodig is.
Ik had er 2 aangeschaft maar hoef voor mezelf niet. Zij neemt een oorthermometer mee voor mij. Eenzelfde als het ziekenhuis heeft. Dus betrouwbaar gaf ze aan.