13 Reacties

2 jaar geleden

Turkije, je heb hotels met Kids fun ofzo, veel animatie rn een boulevard of centrum is altijd wel om de hoek!

2 jaar geleden

Niet uit eigen ervaring (wij hebben nog niet gevlogen met onze dochter), maar ik hoor veel goede dingen over de canarische eilanden en dan met name Gran Canaria! Misschien is dat een optie?

2 jaar geleden

Wij zitten momenteel in 'villas and suites by dunas' op Gran Canaria en dat is echt een aanrader. Half pension, maar all inclusive is ook mogelijk. Verschillende zwembaden en leuke waterspeeltuintjes. Je kunt het eigenlijk zien als een soort bungalowpark met verschillende huisjes. Bij de familie kamers heb je een eigen terras met ligbedden, erg fijn als de kleine een dutje doet. De boulevard van Maspalomas is op loopafstand. Met leuke winkels en restaurantjes. Ook het strand is daar super fijn.

2 jaar geleden

Reactie op EmilyAuroraV

Wij zitten momenteel in 'villas and suites by dunas' op Gran Canaria en dat ...
Hoe oud is jullie kindje en hoe ging het vliegen?

2 jaar geleden

Reactie op Sabinedej

Hoe oud is jullie kindje en hoe ging het vliegen?
Onze dochter is 16 maanden. Het vliegen ging prima. Soms werd ze wat verveeld, maar met een boekje of klein speelgoed was ze dan wel weer tevreden. Genoeg te eten meenemen, dan komt het wel goed 😊

2 jaar geleden

Ik lees mee! Zijn ook op zoek naar een leuke eerste vakantie met kleintje 1,5

2 jaar geleden

Wij zijn afgelopen zomer naar Mallorca geweest met 2 kids, 1 van toen 10 maand en 1 van 4 jaar. Heerlijk! Niet zo ver vliegen, mooi en groot resort, kamers met aparte slaapkamer voor de kids Een klein zwembadje voor de deur zodat baby kon slapen en wij aan het zwembad konden liggen met babyfoon Veel activiteiten voor kids & een groot aquapark. Zijn maar splashworld globales bouganvilla geweest

2 jaar geleden

Reactie op EmilyAuroraV

Misschien een beetje of topic, maar hoe is het weer op Gran Canaria? Wij willen in maart een weekje weg met het gezin, en mijn man wil graag naar de zon 😅

2 jaar geleden

Reactie op Emmsingo

Misschien een beetje of topic, maar hoe is het weer op Gran Canaria? Wij wi ...
Gran Canaria heeft een lente klimaat dus eigenlijk is het er altijd wel goed weer. Je kunt het het beste even op google op zoeken. 'Weer Gran Canaria maart'. Dan vind je er veel info over 😊

2 jaar geleden

Wij waren afgelopen zomer bij Bull Dorado Beach hotel op Gran Canaria. Klein resort maar met alle gemakken: mooi zwembad, apart kinderbadje, binnen spa waar je kunt zwemmen, strand voor de deur (wel apart van hotel), mini club ook leuk om samen met je dreumes heen te gaan, leuk avond programma met dansers en ook leuk kinderprogramma. Fantastisch eten en alles inclusief (dus ook mojitos etc…). Aanrader! Beste all inclusive waar ik ooit heb gezeten. Taxi’s zijn goedkoop en de bussen helemaal, leuke plaatsjes in de buurt met boulevard en winkels.

2 jaar geleden

Reactie op Emmsingo

Misschien een beetje of topic, maar hoe is het weer op Gran Canaria? Wij wi ...
Wij zijn in 2018 in maart geweest. Was een prima vakantie maar echt heel warm is het dan niet (rond 20-22 graden en de zee is koud). Zwembaden worden vaak wel verarmd. Wij hebben wel lekker gezwommen en in de zon gezeten maar ook dagje regen gehad en toen zijn we naar het aquarium in de hoofdstad gegaan. Als je van terrasjes houdt en uitstapjes maken en af en toe zwemmen dan is het leuk maar anders zou ik (minimaal) maandje later gaan of andere bestemming.

2 jaar geleden

Reactie op EmilyAuroraV

Ik heb hier geboekt door jouw reactie! Ben benieuwd!!

2 jaar geleden

Giavola / Griekenland / ZOË SEASIDE RESORT