11 Reacties
2 jaar geleden
Wat een goede vraag! Ik lees even mee onze zoon van nu 1,5 jaar word eind juni grote broer ☺️
2 jaar geleden
Ik lees ook mee, maar zie dat de meeste dat nu doen. Wat ik zelf vast heb gescoord is een duo wagen bij de kringloop. Want bij uitjes verwacht ik deze nodig te hebben. Verder twijfel ik over een grondbed voor onze oudste, want ik merk dat ik met mijn 1.60 en zwangere buik haar niet meer lekker in haar ledikantje neerleg
2 jaar geleden
Wat een goede vraag. Onze zoon is ook 20 maanden als de baby in juni komt. En ben heel benieuwd wat me te wachten staat 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Kas97
Hey!
Welke dingen zou je graag willen weten?
Hier een zoontje van 18 maand ...
Ik zou wel willen weten hoe je het doet kwa wandelen enzo heb je een duo wagen of zit de kleine op
Een bijrijdplankje
2 jaar geleden
Reactie op JessicaVanRoemburg
Ik zou wel willen weten hoe je het doet kwa wandelen enzo heb je een duo wa ...
Ik heb geen duo wagen gekocht.
We hebben wel zo'n meerijd zitje (geen plankje).
Maar de oudste van 18 maanden luistert nog niet heel goed en wilt liever wandelen dus die gebruiken we voorlopig amper 😅
Ik doe momenteel de baby in een draagzak en voor de oudste neem ik dan de buggy mee voor wanneer hij moe is.
Werkt eigenlijk prima voor ons zo
2 jaar geleden
Reactie op Kas97
Ohja misschien even erbij vermelden..
Bij lange gezins uitstapjes zoals de ...
Hier zoontje van bijna 18 maanden en dochter van bijna 11 weken. Wij hebben een kinderwagen waarbij je zowel een zitje als de bak kunt plaatsen, boven/onder. Het is handig om 2 aankleedkussen te hebben. Hoef je niet steeds te slepen met dat ding en als er eentje slaapt hoef je die kamer niet op. Verder ga je het zelf ontdekken. Verder is het heel leuk, een zegen, maar ook bij tijden pittig. Je zult merken dat je veel minder tijd hebt voor je nieuwe baby dan bij de eerste.
2 jaar geleden
Reactie op Bloem43
Hier zoontje van bijna 18 maanden en dochter van bijna 11 weken. Wij hebben ...
Ik denk dat je op de verkeerde persoon antwoord.. ik heb zelf ook eentje van 18 maanden en eentje van 4 maanden 😅🙈
Dat van het aankleedkussen klopt inderdaad!
Wij hebben het 'verschoon station' in de woonkamer gemaakt om die reden 😂