19 Reacties
5 jaar geleden
Het naadloos ondergoed van Action 👌 in boxers en hoge slips zitten heerlijk!!.
Ik ben flink ingeknipt en het is ook nog gevoelig. Ik smeer geen crème dus daar durf ik niks over te zeggen😉😊
5 jaar geleden
Hier ook nog steeds Mady en een dikke laag stof op de strings😳😂
Als ik er alleen al naar kijk, begint het me al te irriteren...
5 jaar geleden
De eerste maanden na de bevalling droeg ik graag de positie/zwangerschaps hipsters van de h&m. Daar slaap ik nu nog steeds mee, vind ze heerlijk zitten (zijn alleen niet naadloos).
Het litteken zou je zachtjes kunnen masseren, dan wordt het littekenweefsel als het goed is wat zachter, soepeler en daardoor minder gevoelig.
5 jaar geleden
Livera heeft mooie naadloze slips, maar dan bijvoorbeeld in het rood en met kant op de achterkant... toch nog een beetje sexy en zit heerlijk en mooi!
5 jaar geleden
Hier ook heel lang de mady gedragen. En ook manlief is hier niet zo van gecharmeerd 😅😂.
Maar ik irriteer mij altijd aan die naden die je dan in je broeken ziet, dus ben weer strings van de Hema gaan dragen (zacht katoen en bredere stof). Snachts nog wel de mady want het is dan een beetje geïrriteerd.
Ik heb een hele tijd ingesmeerd/gemasseerd met aloë vera gel. Dit heeft goed geholpen! (Met 2 vingers rondjes draaien over de littekens). Ik heb deze:

5 jaar geleden
Ik draag die van Hunkemöller. Zij hebben ook hele hoge en dat zit lekker.
5 jaar geleden
Reactie op Dadayla
Ik heb geen naadloos ondergoed maar de Mady onderbroeken van de Zeeman doen ...
Die vind ik snachts heerlijk
5 jaar geleden
Ik vond die Mady onderbroeken niks, ik ging al snel weer over op mijn oude vertrouwde van de Hema! Ik houd misschien ook gewoon niet van onderbroeken over mijn buik.
Ik snap trouwens niet wat iedereen tegen onderbroekranden heeft, iedereen draagt ondergoed. Maakt mij in ieder geval niet uit dat anderen het zien 😋
5 jaar geleden
Ik heb geen tips voor ondergoed 😅 maar misschien helpt het om snachts zonder ondergoed of Broek slapen zodat het allemaal kan “luchten” dat heeft bij mij wel echt geholpen