7 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter van anderhalf heeft een echte mondharmonica (geen speelgoed ding) van mn man (hij heeft er een stuk of 8 dus kon er 1 missen).. heel leuk en houd haar altijd wel even bezig 😅 maar dan moet je wel tegen het geluid kunnen 🤷‍♀️

2 jaar geleden

Wij hadden dit stuurtje mee van vtech, boekjes, stapelblokjes van de action waarmee je een diertje maakt. En af en toe iets te eten er in🤭

2 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/nl/p/vtech-baby-mijn-eerste-100-woordjes-dieren-educatief-babyspeelgoed-1-5-tot-4-jaar/9200000128115222/?Referrer=ADVNLGOO002027-G-137428285903-S-1749285268717-9200000128115222&gclid=Cj0KCQjwof6WBhD4ARIsAOi65aiMhBqJ0u4tT6tiCmj_eSaUszomrvf8pSZKYUNOndLSk2xY44kEAgQaArMcEALw_wcB deze doet het hier goed in de auto... zijn meerdere versies van!

2 jaar geleden

Zo'n klein 'duplo' setje waarbij de deksel de bouwplaat is? Je had ze laatst bij de Action van Peppa Big voor 5 a 6 euro. Wat kleine poppetjes en diertjes in een bakje? Een klein playmobil setje (playmobil 1.2.3. is vanaf 1,5jr) is ook leuk! - Kleuren met waterpen van de Hema. - Zoekboek /leesboekjes - Busy book of board

2 jaar geleden

We hebben een playtray wat ook een white board is met stiften. Daar vermaakt hij zich prima mee en je kan er ook kleine speeltjes, eten en drinken op zetten. Kan hij lekker zelf spelen en kiezen. En we hebben ook de eerder genoemde v-tech ‘mijn eerste 100 woordjes’. Dat is echt voor als nieuws meer werkt want je wordt zelf wel tuureluurs van het muziekje haha. Al begint hij nu serieuzer met de woordjes te spelen en oefenen. Verder: - waterkleurboek Hema - Duplo - kleine leesboekjes Goede reis en fijne vakantie!! ☀️

2 jaar geleden

Wat een fijne tips! Dank jullie wel alvast! Ik ga nog even op pad 😁

2 jaar geleden

Hier zijn een simpele pop-it, Smartmax en de vtech afstandsbediening een succes.