Hi allen,
Onze dochter spuugt zodra wij haar in de Maxi Cosi zetten. Het maakt niet uit of er 30 min of 3 uur tussen heeft gezeten. Ik vermoed geen wagenziekte, ze spuugt zodra wij haar erin zetten. Ze zit dan nog niet in de auto.
Ik denk dat haar maagje “knel” zit waardoor ze spuugt. Ze spuugt zowel met als zonder de zit verkleiner. Niet echt handig om voordat je weg moet alles te moeten verschonen 🙈.
Heeft iemand tips dit tegen te gaan?
Herken dit heel erg! Zodra die in de maxi cosi gaat spuugt die. Geen idee hoe het komt denk inderdaad doordat ze wat in elkaar zitten soms dat het maatje beetje beknelt raakt. Doe ik altijd nu een slabber aan dat als die spuugt ik niet direct alles weer moet verschonen! Heb ook de verkleining er al uit gedaan.
Heb je een verkleining in de Maxi-Cosi zitten? Bij ons was het namelijk precies ook zoals jij het beschrijft. Nu verkleiner eruit gehaald en nu echt veel minder
Ze is pas 21 weken en weegt 7,5 kilo. Een autostoel is volgens mij pas (wat ...
Je hebt ook autostoelen die passen vanaf hun geboorte (Nuja, 3 maand eigenlijk 😅) Wij hebben zo ene voor in de tweede auto. Vooral goed naar de lengte kijken. Zelf hebben we dit probleem nu niet maar we merken ook wel dat ze in de Maxi-Cosi veel geknelder zit dan in de gewone autostoel. Hier draagt ze wel zo'n kleine slabbetjes / bandana's om haar kwijl op te vangen 😅
Heb je een verkleining in de Maxi-Cosi zitten? Bij ons was het namelijk pre ...
De verkleiner heb ik er idd al uitgehaald. Maar helaas geen resultaat... Ga n.a.v. tips eens onderzoeken naar autostoelen waar ze wat rechtop zit. Hopelijk helpt dat!
Hier ook, als hij op de grond ligt (terwijl ze dan juist zeggen dat ze dan spugen) niks aan de hand of iig minder en zodra hij in de maxi cosi zit gaat er heeel veel uit.. tegenwoordig dus echt goed met jbpm voeding verdikken, heb ook het idee dat de reflux veel erger word nu zelfs met fruithapjes komt het eruit..