13 Reacties

5 jaar geleden

Geen idee hoe oud of groot je kindje is maar past ze eventueel al in een autostoel? Kan ze wat rechter zitten.

5 jaar geleden

Reactie op Grilsmom

Geen idee hoe oud of groot je kindje is maar past ze eventueel al in een au ...
Ze is pas 21 weken en weegt 7,5 kilo. Een autostoel is volgens mij pas (wat ik online lees) vanaf 1 jaar tot 15 maanden..

VRIEND

5 jaar geleden

Weet niet hoe lang je haar omhoog houd na het voeden? Misschien wat langer omhoog houden...kan helpen

5 jaar geleden

Reactie op Thocey

Ze is pas 21 weken en weegt 7,5 kilo. Een autostoel is volgens mij pas (wat ...
Je hebt er ook vanaf zes maanden dan zitten ze rechter

5 jaar geleden

Herken dit heel erg! Zodra die in de maxi cosi gaat spuugt die. Geen idee hoe het komt denk inderdaad doordat ze wat in elkaar zitten soms dat het maatje beetje beknelt raakt. Doe ik altijd nu een slabber aan dat als die spuugt ik niet direct alles weer moet verschonen! Heb ook de verkleining er al uit gedaan.

5 jaar geleden

Hier idd hetzelfde! Ik druk er tegenwoordig ook meteen een monddoekje tussen

5 jaar geleden

Heb je een verkleining in de Maxi-Cosi zitten? Bij ons was het namelijk precies ook zoals jij het beschrijft. Nu verkleiner eruit gehaald en nu echt veel minder

5 jaar geleden

Reactie op Thocey

Ze is pas 21 weken en weegt 7,5 kilo. Een autostoel is volgens mij pas (wat ...
Je hebt ook autostoelen die passen vanaf hun geboorte (Nuja, 3 maand eigenlijk 😅) Wij hebben zo ene voor in de tweede auto. Vooral goed naar de lengte kijken. Zelf hebben we dit probleem nu niet maar we merken ook wel dat ze in de Maxi-Cosi veel geknelder zit dan in de gewone autostoel. Hier draagt ze wel zo'n kleine slabbetjes / bandana's om haar kwijl op te vangen 😅

5 jaar geleden

Reactie op Wendyj

Heb je een verkleining in de Maxi-Cosi zitten? Bij ons was het namelijk pre ...
De verkleiner heb ik er idd al uitgehaald. Maar helaas geen resultaat... Ga n.a.v. tips eens onderzoeken naar autostoelen waar ze wat rechtop zit. Hopelijk helpt dat!

5 jaar geleden

Hier ook, als hij op de grond ligt (terwijl ze dan juist zeggen dat ze dan spugen) niks aan de hand of iig minder en zodra hij in de maxi cosi zit gaat er heeel veel uit.. tegenwoordig dus echt goed met jbpm voeding verdikken, heb ook het idee dat de reflux veel erger word nu zelfs met fruithapjes komt het eruit..

5 jaar geleden

Hier ook, gewoon slab om en dan komt het redelijk goed

5 jaar geleden

Reactie op Mamameisje

Hier ook, gewoon slab om en dan komt het redelijk goed
Ja de spuugjes na 3 uur wel, maar een half uur na de fles gaat een slabbetje niet tegenhouden, zelfs wij zitten dan onder! 😆

4 maanden geleden

Haha beetje oud bericht, maar goed om te lezen dat onze dochter niet de enige is. :)