9 Reacties

2 jaar geleden

Morgenochtend het zakje opnieuw voorhangen en haar lekker zonder luier rond laten lopen. Hooguit ergens poep rapen!😂 Ik herken je probleem. Uiteindelijk lukte het ons om het wel icm een luier te doen, maar dit was onze eerste poging en dat lukte ook!😊

2 jaar geleden

Kan je haar op een potje zetten terwijl ze tv kijkt ofzo? Misschien dat ze dan genoeg plast om op te vangen. En dat er wat plas langs lekt is normaal. Maar een zakje plakken is best een kunst. Ik weet niet of je ergens goede uitleg kan vinden?

2 jaar geleden

Reactie op Oktober-Mama

Morgenochtend het zakje opnieuw voorhangen en haar lekker zonder luier rond ...
Was ook mijn gedachte inderdaad 🙈 Alleen heeft ze ook diarree sinds vandaag… Hopelijk morgen niet meer dan 🤭

2 jaar geleden

Geen tip, wij hebben het een aantal maanden geleden ook moeten opvangen op deze manier. Na meerdere pogingen hadden we een klein beetje kunnen opvangen na een slaapje. Ik had het zakje wat meer naar voren geplakt omdat ze op haar buik slaapt. Hopelijk lukt de 3e poging bij jullie wel!

2 jaar geleden

Geen ervaring, maar wellicht een normaal onderbroekje aan? Deze uitknijpen wanneer er urine in zit? Zit iig de grond niet meteen vol 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sassiej89

Was ook mijn gedachte inderdaad 🙈 Alleen heeft ze ook diarree sinds vandaa ...
Oh lekker dan!😂😂 zet hem op!

2 jaar geleden

Gelukt! Nu uitslag afwachten.

2 jaar geleden

Tip is ook nog: watten in de luier doen, boterhamzakje tussen de watten en de luier. Dan blijft de urine in de watten zitten. Kun je die uitknijpen in het potje. Wil de HAP liever niet. Maar beter iets dan niets.

2 jaar geleden

Wij hebben het heel vaak moeten doen bij onze dochter. Ik zou geen luier aan doen en even goed in de gaten houden wanneer ze gaat plassen. Ook zou ik hem net voor een flesje of beker drinken om doen. Normaal plassen ze snel daarna. Ik heb ook vaker gehad dat er wel wat in zag maar als ik haar neerlegde om plaszakje af te halen dat het kleine beetje de luier in ging toen heb ik hem staand afgedaan. Succes het is niet makkelijk ik ben er een keer 2 dagen mee bezig geweest