31 Reacties

4 jaar geleden

Nou ik zie het ook hoor.

4 jaar geleden

Ik ook!! 🥰

4 jaar geleden

Ik zie een streepje! Hoe licht ook, een streepje betekend zwanger 😍👶 gefeliciteerd

4 jaar geleden

Ik heb dit ook gehad en ik ben toch zwanger ik heb dit opnieuw gedaan met een digitale clear bleu test

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! Haha.

4 jaar geleden

Zo licht begon dezelfde test ook bij ons 2 weken geleden. Ondertussen is het streepje al lang net zo donker als de controlestreep. Je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Reactie op zeynep40

Ik heb dit ook gehad en ik ben toch zwanger ik heb dit opnieuw gedaan met e ...
Gefeliciteerd! Ik heb nog wat van de action liggen, de early. Die probeer ik morgen weer.

4 jaar geleden

Reactie op MamaVO

Zo licht begon dezelfde test ook bij ons 2 weken geleden. Ondertussen is he ...
Jij ook gefeliciteerd! Spannend!

4 jaar geleden

Misschien bij de huisarts bloedtest om zeker te zijn?

4 jaar geleden

Ik zie het ook! Ik zou even bij de dokter ook laten testen

4 jaar geleden

Hoe licht ook een streep is een streep .. gefeliciteerd !! 🎉

4 jaar geleden

Gefeliciteerd, ik zie het hoor! Zo begon het bij mij ook na 4 negatieve testen. Uiteindelijk positief en liepen de testen mooi op! Ik heb ook pas positief getest 8 dagen na NOD. Niet iedereen maakt even snel HCG aan.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd!!

4 jaar geleden

Volgens mij zeker positief! Proficiat!!

4 jaar geleden

Een streepje is een streepje, je bent hartstikke ZWANGER! Gefeliciteerd🥳🥳

4 jaar geleden

Streep is streep gefeliciteerd!

4 jaar geleden

Jaaaa het is echt een streep, gefeliciteerd 🥰 Verstandig om morgenvroeg nog eens te testen (voor je eigen gevoel), maar test dan zeker met dezelfde test. Ik testte de dag na zo'n streep met een ander merk, negatief, weer dag later met een action test, knal positief🥰

4 jaar geleden

Zo licht was mijn eerste test ook! En het was precies dezelfde test. De dag erna heb ik smorgens een clearblue test gedaan ene as toch echt zwanger. Mijn cyclus is ook echt heel onregelmatig. Inmiddels zit ik bijna op 8 weken en heb vorige week een hartje gezien ♡

4 jaar geleden

Gefeliciteeerd

4 jaar geleden

Mst deze test testte ik de eerste keer ook. Negatief, dus ik dacht; ok niet zwanger. Maar na 4 dagen over tijd toch maar geïnvesteerd in een clearblue en wat blijkt; toch zwanger. En jij ook zo te zien; gefeliciteerd!