6 Reacties

2 maanden geleden

oohh zo herkenbaar, precies alles wat je noemt! Onze zoon haalt echt het bloed onder onze nagels vandaan 🙈 Ik probeer inderdaad maar wat dingen met hem te ondernemen om de dagen wat makkelijker door te komen 😅

2 maanden geleden

heel herkenbaar. gaat afgelopen weken weer wat rustiger maar man man man. ik kan niet wachten tot ze 4 jaar wordt. het gaat al maanden zo hier. hier mist ze ook echt uitdaging. en lukt dit niet gaat ze ons vervelen of haar broertje 😅. ookal bied ik wat aan, gaan we wat doen of doen we iets samen. het is nooit genoeg.

2 maanden geleden

Ja ik merk ook zeker dat mijn dochter toe is aan meer uitdaging. Ze vraagt continu mijn aandacht ook. Heeft geen broertje of zusje. Dus ook erg druk dan.

2 maanden geleden

ik denk wel dat ze toe is aan de basisschool of in elk geval een nieuwe uitdaging . als het straks warmer word kan je ook naar de buitenspeeltuin of het strand of bos dat scheelt een stuk in je promonee

één maand geleden

Hier ook zo toe aan school. Ook gewoon de sociale contacten alleen al. Hier mag ze 2 maanden eerder starten met school. Beginnend met 3 dagen, gaat dat goed dan opbouwen naar 4 en 5 dagen

één maand geleden

Ja hoor, hier ook veel fantasiespel en zíj bepaalt, meestal moet ik meespelen. Ze heeft het vaker over ‘haar vrienden’, buiten op straat gaat ze dan bij de grotere kinderen staan kijken omdat ze wil spelen. Gelukkig nog niet vervelend naar de baby maar ik blijf er wel altijd bij want haar buien kunnen zo omslaan. Vooral als iets in haar ogen oneerlijk is of als ze het gevoel krijgt dat ze niet heeft mogen meebeslissen of kiezen hebben we hier echt een dramaqueen in huis, compleet met gillen, schoppen en op de grond liggen spartelen… We kunnen allemaal niet wachten tot ze naar school mag 😋