19 Reacties

2 jaar geleden

Geen idee met hoeveel ze zijn, maar mss die kleine dieren boekjes van de action? Dacht dat die 1€ per boekje waren

2 jaar geleden

Ik heb sambaballen besteld, ben er erg blij mee! Is hier ook meteen afscheid van de dreumesgroep, gaat daarna naar peuters.

2 jaar geleden

Ik heb geen kado voor de kinderen gedaan maar een boek voor de groep. Wel ijsjes getrakteerd maar dat is voor jou dus geen optie.. Mijn dochter kreeg met regelmaat zo'n uitdeelboekje, stoepkrijt of een tekenboekje met een krijtje of potlood. Vind het zelf allemaal niet zo leuk. Misschien kan je inspiratie opdoen in de action..

2 jaar geleden

Hi, ik heb bij de intertoys een set klei gekocht en voor alle kindjes 1 potje klei, en 1 rozijntje in doorzichtige folie met strikje eromheen. Ik heb de voorkant van mijn dochters verjaardags uitnodiging op stickers afgedrukt op werk en die op de folie geplakt. Als je er niet teveel moeite voor wilt doen, kan je ook alleen een potje klei in doorzichtige folie en strikje eromheen.

2 jaar geleden

Reactie op Miekejuf

Ik heb sambaballen besteld, ben er erg blij mee! Is hier ook meteen afschei ...
Heel leuk inderdaad! "Helaas" krijgen ze hier als ze 1 worden sambaballen. Maar wel heel leuk. Misschien kleine fluitjes oid 🤔

2 jaar geleden

Dit is een kleurboekje van Zeeman en wascokrijtjes van Bigbazar in thema dieren. Omdat mijn dochter jarig is op dierendag😊

2 jaar geleden

Ik heb voor mijn zoontje een noppenbal als traktatie besteld. Die hebben ze bij hem op de groep en daar is hij gek op. En bij de oudste had ik een badbootje gedaan.

één jaar geleden

Owhh het is weer zover. Inspiratieloos! Jullie al leuke ideeën?

één jaar geleden

Hier mogen we niet meer trakeren... vind het niet zo erg heel eerlijk gezegd. Op school doen ze ook geen traktaties straks

één jaar geleden

Reactie op Sassiefras

Owhh het is weer zover. Inspiratieloos! Jullie al leuke ideeën?
Hier van hetzelfde! Heb m’n zoon al gevraagd waar hij op wil trakteren. ‘Koekjes’ was het antwoord, maar hij houdt helemaal niet van koekjes😂 Hij is wel gek op fruit, dus denk dat dat handiger is

één jaar geleden

Bij ons wordt het wel nog gedaan, heb even gekeken met welke traktaties ze tot dusver is thuis gekomen. Telkens een zakje met wat lekkers (snoep, rozijntjes, cakejes) en een speeltje en/of bellenblaas. Wij hebben nu alles bij de action gehaald. Traktatie zakjes van Disney, een doosje bio rozijnen, een lolly, een spelletje en een roltong. Voor de juffen wordt er of niets gegeven of een doos merci of cake. Ik vind het zelf raar om de juffen niets te geven dus bak een cake.

één jaar geleden

Reactie op Pink27

Hier van hetzelfde! Heb m’n zoon al gevraagd waar hij op wil trakteren. ‘K ...
Wij trakteren vaak ook iets met fruit. Dat vinden ze allemaal lekker en mogen ze bijna allemaal eten (mijn kinderen gaan naar een verticale groep met 0 tot 4 jaar) en kan daar meteen opgegeten worden. Ter inspiratie: vorig jaar hebben we een fruitschotel gemaakt waar Rupsje Nooitgenoeg allemaal gaatjes in had gegeten. De knuffel kwam van Bol.com en het blad had ik gekopieerd uit het boek.

één jaar geleden

En mijn jongste heeft voor zijn eerste verjaardag pas dit getrakteerd. Ik had iets soortgelijks gevonden op Pinterest en nagemaakt

één jaar geleden

Reactie op Stefanie3

Wij trakteren vaak ook iets met fruit. Dat vinden ze allemaal lekker en mog ...
Superleuk idee dit! Wat ik me afvraag; heb je dit dezelfde ochtend nog gemaakt of kan het ook al de avond van te voren? 😇

één jaar geleden

Mag het helemaal geen eten zijn of geen snoep? Ik heb bananen pannenkoeken gemaakt (banaan, ei, volkorenmeel) en daarnaast een pot griekse yoghurt met honing erdoor en stukjes fruit meegegeven. Dan kunnen ze zelf de pannenkoek 'inkleuren'. Met bakvormpjes voor in de pan heb ik de pannenkoeken in allerlei figuurtjes gebakken. Misschien zijn bakvormpjes ook iets leuks om uit te delen? Kunnen ze thuis koekjes bakken (of voor de klei gebruiken).

één jaar geleden

Ik ga voor deze met doosje mini kruidnoten van de wibra

één jaar geleden

Wij hebben de laatste keer een stickerboekje gegeven, dat vonden ze ook wel leuk

één jaar geleden

Gisteren hebben wij dit getrakteerd erg simpel maar moet bij ons ook gezond. Wel kopen we samen elk jaar een boekje die we dan aan de groep geven zodat alle kindjes er plezier hebben. Nu een bobbi boekje over de boerderij.

één jaar geleden

Oh chips lees nu dat het geen eten mag zijn. Voor zijn zusje die 1 wordt volgende maand heb ik badbootjes gekocht bij de kruidvat, misschien is dat een optie.