73 Reacties

4 jaar geleden

Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling! Heb eerder een miskraam gehad, dus vind het nog wel heel spannend allemaal.

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Wat leuk! Ik ben ook zwanger van een tweeling! Heb eerder een miskraam geha ...
Awh gefeliciteerd mop! Hoever ben je al en hopelijk gaat alles deze zwangerschap goed❤

4 jaar geleden

Gister te horen gekregen dat wij een tweeling verwachten. Nu 8W 3D. Even onwerkelijk nog. En zoveel opnieuw uit te zoeken nu. Wel fijn als we elkaar daar bij kunnen helpen met tips

4 jaar geleden

Gister te horen gekregen dat wij een tweeling verwachten. Nu 8W 3D. Even on ...
Gefeliciteerd mop, daarom heb ik ook de topic geopend! Ik ben 11 weken en 4 dagen nu. Was voor ons al verassing dat ik uberhaupt zwanger ben en nu ook meteen tweeling. Maar ze zijn bij ons van harte welkom❤

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Gefeliciteerd mop, daarom heb ik ook de topic geopend! Ik ben 11 weken en 4 ...
Wauw, bijzonder! Bij ons zijn ze ook heel welkom! Waren alleen enorm verrast dat het er twee waren. Het is wel een twee eiige tweeling. Die van jullie?

4 jaar geleden

Wauw, bijzonder! Bij ons zijn ze ook heel welkom! Waren alleen enorm verr ...
80% twee eiige tweeling en 20% kans op een eiige tweeling. Dus zit in me gene❤ en bij jou ook of bij je vriend 😇

4 jaar geleden

❤❤

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Awh gefeliciteerd mop! Hoever ben je al en hopelijk gaat alles deze zwanger ...
Dankjewel en jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Ben nu 10+4, morgen de termijnecho. Daar bleek het de vorige keer mis te zijn gegaan, dus hopelijk nu gewoon goed nieuws.

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Dankjewel en jij ook gefeliciteerd natuurlijk! Ben nu 10+4, morgen de termi ...
Ik hoop het ook voor jullie!❤ dit is mijn eerste zwangerschap en lees zoveel over miskramen dat het mij ook wel beetje angstig maakt! Maar heb volle vertrouwen in dat allemaal goed komt!

4 jaar geleden

Wauw, bijzonder! Bij ons zijn ze ook heel welkom! Waren alleen enorm verr ...
Ook gefeliciteerd natuurlijk! Bij mij ook twee eiig. We wisten al wel dat die kans er was, want zaten in een medisch traject om zwanger te worden, maar waren toch wel heel (blij) verrast :)

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

80% twee eiige tweeling en 20% kans op een eiige tweeling. Dus zit in me ge ...
Bij mijn vriend niks , bij mijn familie zitten er een paar.

4 jaar geleden

Bij mijn vriend niks , bij mijn familie zitten er een paar.
Bij mijn vriend in de familie ook niks en ik weet het niet ben geadopteerd dus zal daar nooit achter komen maar kans is dus heel groot dat vanaf mijn kant komt.

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Ook gefeliciteerd natuurlijk! Bij mij ook twee eiig. We wisten al wel dat d ...
Wauw jij natuurlijk ook gefeliciteerd ! Merk wel dat het me wat meer spanning geeft.... 2 kindjes gezond houden en zit nu nog in kritieke periode...

4 jaar geleden

Snap de angst en spanning als geen ander dames! Goed om erop te vertrouwen dat goed komt, uiteindelijk is dat gelukkig in veruit de meeste gevallen ook zo. Ik duim voor ons dat we straks allemaal twee gezonde kleintjes op de wereld mogen zetten ❤❤

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Snap de angst en spanning als geen ander dames! Goed om erop te vertrouwen ...
Hoop ik ook! Mag ik vragen waar jullie wonen? Ik in winterswijk en ben 23 jaar😇

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Hoop ik ook! Mag ik vragen waar jullie wonen? Ik in winterswijk en ben 23 j ...
28 jaar uit Borne, Twente 🤩

4 jaar geleden

28 jaar uit Borne, Twente 🤩
Oeh wat leuk! Me vriend is ook 28!

4 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van een tweeling, voor de eerste keer überhaupt zwanger. Zit nu op 11w en 3d, leuk om op de hoogte te blijven van iedereen z’n ervaringen!

4 jaar geleden

Reactie op sonja87

Ik ben ook zwanger van een tweeling, voor de eerste keer überhaupt zwanger. ...
Gefeliciteerd mop! Ik ben ook zwanger voor eerst en zit op 11 weken en 4 dagen!🥰 mag ik vragen waar je vandaag komt en hoe oud je bent? Zoek meer mensen in me omgeving haha

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Gefeliciteerd mop! Ik ben ook zwanger voor eerst en zit op 11 weken en 4 da ...
Ik ben 32 en woon in Utrecht!