73 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op sonja87

Ik ben 32 en woon in Utrecht!
Ohh wat leuk wou ik nog heen om te shoppen maar met corona word het online shoppen😇

4 jaar geleden

Leuk, ook gefeliciteerd @sonja87! Ik ben 33 en woon in Noordwijk.

4 jaar geleden

Hebben jullie al beetje rond gekeken naar kinderwagens en kinderkamers?

4 jaar geleden

Nee, daar ben ik nog een beetje terughoudend in :) Jij al wel ideeën opgedaan? Termijnecho was goed trouwens. Alles erop en eraan en ze zijn precies zo groot als ze moeten zijn. Heel blij mee!

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Nee, daar ben ik nog een beetje terughoudend in :) Jij al wel ideeën opgeda ...
Ben zo blij om dat te horen mop! Zie alles komt goed!❤ We hebben gisteren bij prenatal gekeken en 1 kinderwagen gezien die alles heeft wat we willen maar dat zie je ook wel terug in de prijs. We hebben net een huis gekocht dus alles moet nog gedaan worden en dan kinderkamer nog klaar maken dus komt wel goed maar voor ons is het geld een beetje op. Maar elke maand halen we iets en hopelijk is het rond augustus alles klaar zodat ik de laatste 2 maandje in rust kan zitten want met tweeling bevallen we toch eerder dan uitgerekende datum🥰

4 jaar geleden

Dankjewel! Nu inderdaad hopen dat alles goed blijft gaan :) Lijkt me wel pittig dat jullie ook alles in jullie nieuwe huis moeten doen! Misschien kan je voor de kinderwagen op marktplaats ofzo kijken? Vriendinnen van mij hebben daar wel echt mooie wagens kunnen kopen voor een nette prijs, al zal de keuze voor tweelingwagens misschien wat kleiner zijn.

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Dankjewel! Nu inderdaad hopen dat alles goed blijft gaan :) Lijkt me wel p ...
Heb ook gekeken maar me vriend en ik willen allebei de kinderwagen nieuw hebben. Dus dan kost dat iets meer geld haha

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Heb ook gekeken maar me vriend en ik willen allebei de kinderwagen nieuw he ...
Ja, snap ik ook wel. Welke hebben jullie nu op het oog?

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Ja, snap ik ook wel. Welke hebben jullie nu op het oog?
Deze!

4 jaar geleden

Ik ben vandaag 11+2 zwanger van eeneiige tweeling. Ik heb al een zoontje van 8 jaar. Zijn zwangetschap was een eitje in vergelijking met deze zwangerschap. Zijn jullie ook zo moe en heel de dag misselijk?

4 jaar geleden

Reactie op Ukkie82

Ik ben vandaag 11+2 zwanger van eeneiige tweeling. Ik heb al een zoontje va ...
Gefeliciteerd mop! Ik had juist bijna nergens last van en nu ben ik wel steeds iets misselijker maar voor de rest niet echt maar kan nog komen. Ik ben wel heel erg moe zou heel de dag in bed kunnen liggen.

4 jaar geleden

Reactie op Ukkie82

Ik ben vandaag 11+2 zwanger van eeneiige tweeling. Ik heb al een zoontje va ...
Gefeliciteerd! Hier ook de hele dag misselijk, maar vooral 's nachts waardoor ik ook echt heel slecht slaap. Dus daardoor ook weer extra moe :) Laten we hopen dat de kwaaltjes op een gegeven moment minder worden..

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Deze!
Mooi!

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Mooi!
Yess prikskaartje is iets minder leuk maar komt allemaal wel goed!

4 jaar geleden

Meiden mag ik even wat persoonlijks vragen..?! Hoe zit het bij jullie met aanrakingen van je vriend/partner? Knuffels en sex enzo. Ik was juist altijd van maar nu totaal niet en hij vat het goed op en snapt het ook maar toch soms heel veel zin in affectie en dan gebeurd er iets kwa opmerking of wat dan ook en is dat pats boem helemaal weg. Voel me best slecht over dat hij ook niet eens meer tegen me aan mag liggen zonder deken er tussen en dan s avonds wel want wrijft hij me buik maar is dat normaal of niet? Sorry ik ben een heel open persoon daar over🙈

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Meiden mag ik even wat persoonlijks vragen..?! Hoe zit het bij jullie met ...
Geeft niets hoor. Bij ons is het iets anders. Hij wil liever geen seks, omdat hij het een gek idee vindt en nog steeds bang is dat er iets mis kan gaan. We knuffelen wel hoor, maar hij mag vanwege de misselijkheid dan weer geen arm om mij heen slaan in bed :)

4 jaar geleden

Reactie op nvwl

Geeft niets hoor. Bij ons is het iets anders. Hij wil liever geen seks, omd ...
Ja ik duw me vriend ook weg en dan trek ik hem weer terug en dan leunt hij zo op me zij dat ik daar weer last van heb. Hij wilt het wel maar zei ook van dat hij snapt dat niet iets word

4 jaar geleden

De vorige keer sex heeft er voor gezorgd dat ik twee uur lang bloedingen heb gehad. 'S avonds naar de SEH gemoeten, gelukkig niets ernstigs. Maar de schrik zit er goed in dus voorlopig geen sex voor ons.

4 jaar geleden

Reactie op Ukkie82

De vorige keer sex heeft er voor gezorgd dat ik twee uur lang bloedingen he ...
Oow wauw hier schrik ik van.. nu durf ik helemaal al geen sex meer te hebben🙈

4 jaar geleden

Reactie op xTessx

Oow wauw hier schrik ik van.. nu durf ik helemaal al geen sex meer te hebbe ...
Ik schrok er ook enorm van, maar waarschijnlijk bloedvaatje in de baarmoederhals gesprongen. Dus niets ernstigs, maar op dat moment was het wel erg schrikken. Dus nu wachten we tot we wat verder in de zwangerschap zijn.