13 Reacties

één jaar geleden

Herkenbaar wel een beetje. Hier 4 maanden geleden de 2e er bij gekomen. En het kriebelt bij mij toch ook nog wel een beetje als ik aan een 3e denk. Maar het viel mij erg tegen, zwanger zijn met een peuterpuber in huis. Dus ik heb gezegd dat ik dat in ieder geval niet meer wil. Als er nog een 3e bij komt dan pas als deze beide naar school gaan. Dus ik probeer er ook nog niet teveel over na te denken en zien wel hoe we er tegen die tijd dan in staan.

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar… er zijn allemaal redenen om het niet te willen, maar zoals mijn man verwoordde: ons gezin voelt nog niet ‘af’… Ik vond de eerste 3 maanden met een kindje van precies 2 jaar en een baby ook zwaar, maar zou er nog steeds niet veel meer ruimte tussen willen laten, omdat ik dan bang ben dat je zo aan je vrijheid gewend bent met 2 schoolgaande kindjes dat het weer op een andere manier heel zwaar valt met een baby. Wij komen er ook niet uit en we moeten voor mijn idee snel beslissen (dat zit tussen mijn oren, dat snap ik ook wel). Meer dan herkenning kan ik niet geven helaas

één jaar geleden

Ja hier ook willen eigenlijk ook nog graag een 3e die van mijn zijn toevallig ook van 2020 en 2022. Denk hoe langer je wacht hoe moeilijker het wordt. Velen zeggen ook dat de overgang van 1 naar 2 veeel moeilijker was dan van 2 naar 3 op de een of andere manier…

één jaar geleden

Hier sinds 3 maanden een 2e. Als het ons gegund is komt er ook een derde. Ik heb nog zoveel liefde te geven. Wel wachten wij nog even, mijn lichaam is er nu nog totaal niet klaar voor.

één jaar geleden

Hier eentje van oktober 2020 en augustus 2022. Bij mij ook het gevoel dat het nog niet af is, maar mijn man wil niet meer. Maar we hebben wel onveilig seks gehad...

één jaar geleden

We wilden altijd een grote gezin hebben. Mijn eerste zwangerschap is het een tweeling geworden. Een jongen en een meisje. Ze zijn bijna drie jaar oud. Na die zwangerschap twijfelden we of wij nog een 3e kind wilden. Omdat we er helemaal alleen voor stonden. Hadden geen enkele familieleden in Nederland. Door onveilige seks ben ik nu 8 maanden zwanger van mijn 3e kind. Het is niet makkelijk voor ons, maar het is wel te doen denk ik.

één maand geleden

Ik ben inmiddels toch zwanger van een derde. Inmiddels anderen die de stap ook hebben gezet of wellicht al een derde hebben?

één maand geleden

Reactie op Vissen94

Ik ben inmiddels toch zwanger van een derde. Inmiddels anderen die de stap ...
Nee, we zijn al meer dan een jaar aan het twijfelen over een derde😜. Hoe hebben jullie de knoop doorgehakt?🙂

8 dagen geleden

Reactie op JufJo1

Nee, we zijn al meer dan een jaar aan het twijfelen over een derde😜. Hoe h ...
We hebben de natuur laten beslissen

5 dagen geleden

Wij hebben afgelopen juli ons derde kindje mogen krijgen de oudste is van oktober 2020, 2e juli 2022 en de derde dus nu 2024 het is zo gezellig en leuk altijd

5 dagen geleden

Reactie op HartelijkeAlbatros346202

Wij hebben afgelopen juli ons derde kindje mogen krijgen de oudste is van o ...
Respect zo dicht op elkaar. Wij kozen bewust voor een wat groter leeftijdsverschil.

5 dagen geleden

Reactie op HartelijkeAlbatros346202

Wij hebben afgelopen juli ons derde kindje mogen krijgen de oudste is van o ...
Hij gaat dat? Ik kijk vooral tegen praktische dingen aan zoals naar school brengen, logopedie, zwemles etc.

4 dagen geleden

Reactie op JufJo1

Hij gaat dat? Ik kijk vooral tegen praktische dingen aan zoals naar school ...
Het verloopt hier eigenlijk heel soepel. Dit ook mede doordat mijn man veel thus werkt waardoor ik de jongste in bed kan laten liggen met ophalen van school bijvoorbeeld. Als ze wel mee moet let ik er op dat ik haar in de wandelwagen te slapen leg zodat ik haar niet wakker hoef te maken en gewoon kan gaan (school is 600m lopen) de middelste doet alles gezellig mee op de loopfiets. Met zwemles neem ik de baby vaak mee en de middelste in bed terwijl papa thuis werkt.