12 Reacties Nieuwste boven Zeker aanrader heb ook een kortingscode van 55% maar weet niet of ik die mag delen
Toevallig net m'n bestelling binnen! Super blij mee 馃憣馃徎 vorige week besteld.
Reactie op MVK Zeker aanrader heb ook een kortingscode van 55% maar weet niet of ik die ma ...
Dat zou wel heel fijn zijn! Ben al weken aan t twijfelen om die te kopen want het is voor mij best duur :(
Ik zie dit heel vaak ineens langskomen. Maar waarom is deze opeens zo goed, of beter ? 馃槼馃檲
Gewoon zuignap servies bestellen bij Ali of via Google heb je er zat scheelt echt zoooveeeell
Reactie op Dees90x Gewoon zuignap servies bestellen bij Ali of via Google heb je er zat scheel ...
Dit zou ik zelf niet doen, het is wel goedkoop maar volgt niet dezelfde veiligheidseisen die wij hier gewend zijn. Zo kan je kindje schadelijke stoffen binnen krijgen
Ze geven nu veel korting op de website.
Weet iemand wat de afmeting is van de click mat? Past die op het tafeltje van trip trap baby set?
Reactie op CH88 Weet iemand wat de afmeting is van de click mat? Past die op het tafeltje v ...
Jaa zeker, afmeting weet ik niet precies, maar hij past er zeker op! 馃槉
Reactie op CH88 Weet iemand wat de afmeting is van de click mat? Past die op het tafeltje v ...
De mini plate