437 Reacties

4 jaar geleden

Uitgerekende datum 4 oktober. Week voor ons krampen in buik. Nog nooit eerder gehad. Hoop dat het nu na 6 rondes eindelijk raak is en ons zoontje grote broer wordt

4 jaar geleden

Reactie op Nicole_2020

Uitgerekende datum 4 oktober. Week voor ons krampen in buik. Nog nooit ee ...
Heb je al positief getest?

4 jaar geleden

Reactie op Aapje

Heb je al positief getest?
Nog niet. Nu week voor nod. Vanavond wel super misselijk en pijnlijke borsten

4 jaar geleden

Vandaag nod, zojuist deze test in handen 🤗. Kan het niet geloven. Morgen ga ik de cb testen. Of zou dar strak ook kunnen alleen gwen ochtendurine

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Vandaag nod, zojuist deze test in handen 🤗. Kan het niet geloven. Morgen g ...
Gefeliciteerd!! 🥳

4 jaar geleden

Reactie op Aapje

Gefeliciteerd!! 🥳
Dankjewel 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Prisje2020

Dankjewel 🤗
Merkte je het al van te voren dat het raak was?

4 jaar geleden

Reactie op Aapje

Merkte je het al van te voren dat het raak was?
Nee eigenlijk nergens laat van. Juist integendeel want dinsdag had ik een bloeding onderbroek vol best wel helder bloed dus dacht de menstruatie komt eraan. Dagen erna helemaal niks. Sinds vandaag wel wat rugpijn maar heb ik wel vaker en plopjes in mn buik. Dus kan het ook niet echt geloven hihi. Ik ga morgen een cb test doen.

4 jaar geleden

Ik heb zaterdag positief getest. Hoe het eruit ziet rondt 1 oktober uitgerekend als alles goed blijft gaan🍀

4 jaar geleden

Reactie op Suus1993

Ik heb zaterdag positief getest. Hoe het eruit ziet rondt 1 oktober uitgere ...
Gefeliciteerd! 🎉

4 jaar geleden

Sinds een week last van zere borsten en dit weekend niet ongesteld geworden. Vandaag maar even twee testjes gedaan, en blijk zwanger te zijn! We zijn super blij, nu hopen dat alles goed gaat. 😊

4 jaar geleden

Hallo dames, Vandaag getest zwanger moet zaterdag ongesteld worden. Meer dames die last hebben van buik en rugpijn? Bij ons zoontje van 3,5 hier geen last van gehad Heb in juli een miskraam gehad bij 8 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Mariekes100

Hallo dames, Vandaag getest zwanger moet zaterdag ongesteld worden. Meer ...
Geen buik of rugpijn, wel erge last van winderigheid 🤭

4 jaar geleden

Reactie op Suus1993

Ik heb zaterdag positief getest. Hoe het eruit ziet rondt 1 oktober uitgere ...
Gefeliciteerd! Ik ook zaterdag exact dezelfde test in handen gehad 🥰

4 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal ❤

4 jaar geleden

Ook ik had vandaag een positive test in miin handen! Ik ben zoo blij! Na een heftige tijd eindelijk weer een prachtig vooruitzicht 😍❤

4 jaar geleden

Ook ik eergister een positieve test gehad! Heel blij. Wat spannend!

4 jaar geleden

Wauw al die positieve testen wat mooi. Ik weet niet exact wanneer ik uitgerekend ben en durf er ook niet echt op vast te pinnen. De laatste keer met 12 weken een miskraam gehad met hele heftige gevolgen (Sepsis). Vorige week was de test 2-3 weken zwanger. Wij wonen nog niet zolang in Frankrijk en ik wist dus niet wat Enceinte betekende. Dus we bleven maar wachten tot zandlopertje voorbij was en 2-3 weken zagen. Ik heb ruim een sporthorloge waarin ik mijn cyclus bijhield. Omdat de menstruatie uit bleef de test gedaan. Hier gemengde gevoelens, angst voor nog een miskraam maar ook super blij. Zal de laatste zwangerschap zijn zal een geplande sectio worden.

4 jaar geleden

Vanmorgen toen mijn vriend naar zijn werk was toch maar getest. Na meerdere teleurstelling (missed abortion en vroege miskraam) wil hij niet meer testen tot ik ver overtijd ben. Mijn laatste cyclussen waren 38 dagen en zit vandaag op dag 33. Ik zag gelijk al een lichte verkleuring maar dacht dat zal wel weer gezichtsbedrog zijn. 5 minuten later toch maar terug gelopen en ja hoor..... Zondag ga ik opnieuw testen en nu wel samen met mijn vriend (verzin wel een excuus dat ik gewoon echt wil testen 🤪🤣)

4 jaar geleden

02-10-2020 🌈🧡