437 Reacties

4 jaar geleden

2 oktober 😍

4 jaar geleden

Gister positief getest, vrij onverwacht, maar zo ontzettend welkom! 2 oktober uitgerekend 😍

4 jaar geleden

Links eerste test 2e test rechts en ja hoor zwanger. Heel zenuwachtig omdat het ook de eerste keer is!

4 jaar geleden

Na de twee testen heb ik deze de zelfde dag nog gedaan omdat ik lichte streepjes had. Weken daarvoor had ik ook 2x getest en was het dat ik geen enkel streepje zag. Zometeen maar naar de dokter toe.

4 jaar geleden

Moet er toch nog wel aan wennen ondanks 2 best duidelijke testen. Verwachte datum zal begin oktober zijn. Spannend 🙈😃

4 jaar geleden

Moet er toch nog wel aan wennen ondanks 2 best duidelijke testen. Verwachte ...
Die van mij is lichter en die van jou donkerder misschien wel eerder hihi!

4 jaar geleden

Moet er toch nog wel aan wennen ondanks 2 best duidelijke testen. Verwachte ...
Gefeliciteerd! 🤗

4 jaar geleden

Vandaag weer een testje gedaan.. kan het nog nket geloven en weinig symptomen. Het is toch echt zo - vandaag 6 weken 💕💙

4 jaar geleden

Reactie op Suus1993

Ik heb zaterdag positief getest. Hoe het eruit ziet rondt 1 oktober uitgere ...
Ik hetzelfde 🥰 Uitgerekend 1/10 28/2 eerste afspraak voor echo, zo onwijs spannend !!!

4 jaar geleden

Hier zondag ineens onverwachts een positieve test in handen. Het begint eindelijk een klein beetje te landen. Precies op NOD een knaller van een test, ben er nog verbaasd over. CB gaf aan 1-2 weken. Verwacht tussen 1 en 4 oktober uitgerekend. Wat een mooie berichten en tests zo meiden!

4 jaar geleden

Hier zondag & maandagmorgen een positieve test in handen gehad. Rond 4 oktober uitgerekend mocht alles goed gaan!💙🙏🏼

4 jaar geleden

Als alles goed mag gaan denk ik rond 6 oktober.

4 jaar geleden

Vanmorgen een positieve zwangerschapstest in handen! Zo blij!! Verwachting rond 6/7 Oktober

4 jaar geleden

Reactie op Eline1989

Ik hetzelfde 🥰 Uitgerekend 1/10 28/2 eerste afspraak voor echo, zo onwijs ...
Leuk ik ben ook op 1 oktober uitgerekend! ❤😍

4 jaar geleden

Vanochtend een positieve (vroege) test volgens de berekeningen 11 oktober. Ben nu pas 3+3, zondag NOD dus hopelijk niet te vroeg gejuicht ❤️

4 jaar geleden

7 oktober 2020 🥳

4 jaar geleden

8 oktober als ik goed gerekend heb. 🥳

4 jaar geleden

Reactie op MarissaA

Leuk ik ben ook op 1 oktober uitgerekend! ❤😍
Als ik goed gerekend heb, ik ook 1 okt ☺️💖

4 jaar geleden

Ik weet het nog niet, ik dacht 6 weken zwanger te zijn dus in september maar vandaag eerste echo gehad en nu denken ze 4 weken dat zou oktober zijn.. Nog even afwachten.

4 jaar geleden

Als ik een beetje goed heb gerekend dan 7 oktober💙💗