9 Reacties

2 maanden geleden

Ik werk 3 dagen en de rest ben ik met mijn zoontje thuis (alleenstaand). Wij gaan (mits het weer het toe laat) zeker elke dag een stuk wandelen, meestal combineer ik dat met boodschappen. Speeltuin of kinderboerderij ook wel, maar zeker niet elke week.

2 maanden geleden

Ik werk 3 om 4 dagen. Meestal gaan we gezellig naar buiten. Wij wonen dichtbij het water dus gaan lekker over de dijk. Daar zijn ook een paas speeltoestellen langs gebouwd. Dus ge oeg te doen voor zoon lief. Ik ga naar vriendinnen met kinderen van ongeveer dezelfde leeftijd! Ook gaan we graag naar zijn tantes/oma/opa. Lekker langs de kinderboerderij, haal ik even wortels bij de winkels samen met zoonlief en dan de dierenvoeren. Maar als het slecht weer is gaan we kleien, verfen, knutselen, knikkerbanen bouwen of naar monkeytown.(dat is bij ons in dr buurt)

VRIEND

2 maanden geleden

Ik werk thuis, maar wel voor mezelf, en kijk altijd naar het weer. Bij mooi/droog weer gaan we naar buiten. Als jet regent, dan plan ik dat is als een werkdag en kan ze lekker thuis spelen terwijl ik een paar uurtjes werk. We gaan regelmatig naar de dierentuin tuin (hebben hiervoor wel een abbo anders loop je er op leeg🫣) Bioscoop, maar lopen ook wel eens de stad om om samen te lunchen of een ijsje te eten.

2 maanden geleden

Reactie op Anoniem88

Ik werk thuis, maar wel voor mezelf, en kijk altijd naar het weer. Bij mooi ...
Wij hebben idd ook een dierentuin abbo. Dus een paar uurtjes dierentuin doen we ook graag. Maar dat versta ik niet onder een normaal uitje..

2 maanden geleden

Wij gaan er vaak op uit, boodschappen doen, speeldate met vriendjes, wandelen, naar de kinderboerderij, peuterzwemmen, maar ook "gewoon" buitenspelen met de step, stoepkrijt, traptrekker, loopfiets. Ze gaat ook 1 ochtend in de week naar de peuterspeelzaal. Wij hebben een abonnement op de orchideeënhoeve dat is het enige wat echt dichtbij is en overdekt. Daar zijn we regelmatig te vinden. Ook heb ik een 10 ritten kaart van de binnenspeeltuin binnenplezier, maar die is een half uur rijden, dus daar gaan we minder regelmatig heen.

2 maanden geleden

Ik werk 4 dagen. Op mijn vrije dag is het wisselend wat we doen: lekker dagje binnen (knutselen, thuis-bioscoopje, spelletjes doen, nagels lakken, maar ook alleen spelen), rondje fietsen (soms achterop, soms zijzelf), maar ook er op uit (rondje stad, speeltuin, op bezoek bij vriendinnen) heel wisselend en soms ook weersafhankelijk 😉 Zit geen regelmaat in ofzo.

2 maanden geleden

Wij doen het volgende (inmiddels met baby erbij): - Naar het park (daar zijn van die grote trappen die ze fantastisch vindt om op en af te gaan) - Naar het bos - Gewoon een blokje om wandelen, rennen of fietsen - Op zoektocht met een eierdoosje waarin in elk vakje iets anders verzameld moet worden (takje, bloem, steentje, blaadje etc. seizoensgebonden maak ik er wat van) - Naar de bibliotheek (daar is ook een speelruimte) - Ritje met de bus of trein naar familie - Knutselmiddagje, ik knip figuurtjes van gekleurd papier en zij plakt 🤗 - Speelgoedbank (soort bieb voor speelgoed) - Koffie drinken bij een restaurant met speelhoek - Kinderboerderij /speeltuin - Met de fiets opzoek naar andere speeltuintjes in de buurt Ik heb wel maar 1 dag met de kindjes alleen, dus ik onderneem wel altijd iets.

één maand geleden

Ik heb een ‘mama dag’ op de woensdag, ik kan heel slecht tegen thuis zitten dus wij gaan dan vaak langs bij familie. Daarnaast een abonnement op dierentuinen en de Efteling dus daar gaan we ook vaak heen. Mijn vriend blijft wel meer thuis op zijn papa dag.

één maand geleden

Nooit heel de dag alleen. Lijkt me ook niet zo goed. Wij gaan altijd boodschapje doen, in de tuin, fietsen of naar de speeltuin