Vals positief, zwanger, nod of toch een miskraam?

Lina1992
2 maanden geleden
Volgen
Hoi ladies, 13 februari zou ik ongesteld moeten worden (ben in juli 2019 gestopt met de pil, daarna altijd regelmatige cyclus van 26 dagen en nooit te laat geweest). Met vlaggen misselijk en gevoelige borsten. 15 februari 2 positieve testen gehad en 16 februari ook 2. 20 februari opeens hevige buikpijn met krampen en veel helder rood bloedverlies, de volgende dag bloedverlies met stolsels. Daarna geen hevige buikpijn meer gehad. Vandaag is de 3de dag van de bloeding maar niet veel. Met vk gebeld, als de bloeding minder wordt kunnen ze echo maken om te kijken of de baarmoeder "schoon" is. Kunnen ze op de echo nog zien of ik uberhaupt zwanger ben geweest? Misschien toch vals positief getest en heb ik mijn nod 1 week later gekregen en dit geen miskraam is geweest? Wie heeft zoiets ook meegemaakt?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
watervrouw23
2 maanden geleden
Ga er maar vanuit dat je zeker wel zwanger bent geweest. Je test niet voor niks positief. En ik denk dat je idd een vroege miskraam hebt gehad 😔. Sterkte!
  • Rapporteren
mama van 2-24
2 maanden geleden
Ik heb dit ook gehad. Maandags 2 positieve testen gehad Dinsdag ineens bloedverlies (geen pijn) Woensdag bloedverlies Donderdag bloedverlies heel licht Vrijdag echo gehad & niks meer op te zien van een kindje.. dus helaas een miskraam bij 5 weken
  • Rapporteren
Lina1992
2 maanden geleden
Reactie op mama van 2-24
Ik heb dit ook gehad. Maandags 2 positieve testen gehad Dinsdag ineens bloedverlies (geen pijn) Woensdag bloedverlies Donderdag bloedverlies heel licht Vrijdag echo gehad & niks meer op te zien van een kindje.. dus helaas een miskraam bij 5 weken
Ook balen zeg:(
  • Rapporteren
mama van 2-24
2 maanden geleden
Reactie op Lina1992
Ook balen zeg:(
Maar nu weer zwanger.. dus hopelijk nu wel goed
  • Rapporteren
Lina1992
2 maanden geleden
Reactie op mama van 2-24
Maar nu weer zwanger.. dus hopelijk nu wel goed
Dat is weer positief :) Hoelang heeft het bij je geduurd voordat je zwanger bent geraakt en hoe ver ben je al?
  • Rapporteren
mama van 2-24
2 maanden geleden
Reactie op Lina1992
Dat is weer positief :) Hoelang heeft het bij je geduurd voordat je zwanger bent geraakt en hoe ver ben je al?
2 maanden! ☺️ Nu 4 weken dus nog zooo onzeker en pril
  • Rapporteren
Sttephaniee
één maand geleden
Ik heb helaas drie vroege miskramen gehad. Beetje hetzelfde als bij jouw. De laatste was 4 dagen na een positieve test.. gelukkig ben ik nu weer zwanger! En dit keer een stuk kalmer vanbinnen dan de voorgaande keren.
  • Rapporteren
Lina1992
één maand geleden
Reactie op Sttephaniee
Ik heb helaas drie vroege miskramen gehad. Beetje hetzelfde als bij jouw. De laatste was 4 dagen na een positieve test.. gelukkig ben ik nu weer zwanger! En dit keer een stuk kalmer vanbinnen dan de voorgaande keren.
Jeetje.. al 3x.. zou er niet aan moeten denken. Geniet van je zwangerschap, hopelijk blijft het nu wel goed zitten
  • Rapporteren
Sttephaniee
één maand geleden
Reactie op Lina1992
Jeetje.. al 3x.. zou er niet aan moeten denken. Geniet van je zwangerschap, hopelijk blijft het nu wel goed zitten
Dankjewel! Gaat vast goedkomen, daar houd ik aan vast. Net als bij jullie😊
  • Rapporteren
Niena
één maand geleden
Dat is niet leuk☹️ik had ook voor ik mijn eerste echo zou krijgen een miskraam gehad, was toen rond de 6 weken zwanger. Op de echo zag je nog wat bloed in mijn baarmoeder en hij had een andere vorm. Ze kon goed zien dat er een kindje had gezeten. Verdrietig hoor. Sterkte en succes met alles!
  • Rapporteren
Niena
één maand geleden
Even ter toevoeging op mijn vorige reactie, dat zag de verloskundige ook bij de echo waar ze ging kijken of ik schoon was. Dat was trouwens twee dagen na mijn miskraam.
  • Rapporteren
Lina1992
één maand geleden
Reactie op Niena
Even ter toevoeging op mijn vorige reactie, dat zag de verloskundige ook bij de echo waar ze ging kijken of ik schoon was. Dat was trouwens twee dagen na mijn miskraam.
Ik ga morgen naar de vk voor een echo om te kijken of alles "schoon" is. Hopelijk dan kunnen we het afsluiten. 😕
  • Rapporteren
BabyMJW
één maand geleden
Reactie op Sttephaniee
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt. 3 x een miskraam en nu bijna 9 weken zwanger. Ben nu veel kalmer en inderdaad een goed gevoel dat deze keer goed zal gaan! Verlies geen hoop dames ! 🥰
  • Rapporteren