23 Reacties

4 jaar geleden

Fijn om te lezen dat er ook zulke werkgevers zijn! Blijkbaar zijn ze erg tevreden met je, goed teken! Gefeliciteerd met je zwangerschap en vaste contract!

4 jaar geleden

Oh wat fijn! Mijn contract loopt in juli af. En ben in okt uitgeteld. Ben bang dat ik geen vast contract ga krijgen. Nu was wel het moment er voor! Maar super fijn Nieuws voor jou

4 jaar geleden

Reactie op ariellafenne

Oh wat fijn! Mijn contract loopt in juli af. En ben in okt uitgeteld. Ben b ...
Zeg nooit nooit, ik ga voor je duimen ❤

4 jaar geleden

Reactie op Larrissa

Zeg nooit nooit, ik ga voor je duimen ❤
Dank je wel 🥰

4 jaar geleden

Hier ook een vreugdedansje eerste iui gehad en nu 4 weken zwanger. Zo bijzonder!

4 jaar geleden

Reactie op Judithjanne

Hier ook een vreugdedansje eerste iui gehad en nu 4 weken zwanger. Zo bijzo ...
Gefeliciteeerd lekker van genieten ❤

4 jaar geleden

Hier ook de spanning. Mijn contract loopt in augustus af. De vraag is geven ze me een vast contract, ze wilden mij die antwoord niet volledig geven. (Ik wist nog niet dat ik zwanger was). Opzoek naar een ander baan vind ik ook errug spannend.. X

4 jaar geleden

Reactie op Marijekh

Hier ook de spanning. Mijn contract loopt in augustus af. De vraag is geven ...
Ik ga duimen voor je🙌🙌. ❤

4 jaar geleden

Oef mijn contract loopt precies in september af...de maand waarin ik met verlof ga in principe. Ik hoop ook op een vast contract maar bij ons gaan de processen heeeeel traaaaag. Ik verzwijg echt nog even dat ik zwanger ben zodat dat geen rol kan spelen bij de keuze van mijn werkgever. Daarbij ben ik nu 6 weken 5 dagen, dus daar vind ik het nog te vroeg voor. Wel lastig om alles te verzwijgen want ben wel heel moe bijvoorbeeld :-) heb daar nu allerlei smoezen voor gebruikt haha

4 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Oef mijn contract loopt precies in september af...de maand waarin ik met ve ...
Gelukkig heb ik een lieve werkgever, mijn contract moest verlengd worden dus ik moest het wel zeggen 😁. Zolang je het nog kan verbergen zou k het doen, ik ga voor je duimem dat t goed komt 🙌. Ik kan het bijna niet verzwijgen op t werk, veel misselijk en gigantisch moe, denk dat veel collega's wel vermoeden hebben maar niet durven te vragen ivm eerdere miskraam december ❤

4 jaar geleden

Ik heb een vast contract gekregen en de dag erna kwam ik er achter dat ik zwanger ben ik heb dit de volgende dag direct verteld omdat ik me geen raad wist en dacht dan kan er rekening mee gehouden worden qua personeel helaas nemen ze het me nu heel erg kwalijk en voelen ze zich genaaid. Ik ga nu ook elke dag met een rot gevoel naar me werk. Ik vind het zo erg dat ze niet blij voor me kunnen zijn. En dat ik aan moet horen dat ik dit bewust gepland had..

4 jaar geleden

Ik heb 2 keer verlening van mijn contract gekregen tijdens mijn zwangerschap. Per 1 februari heb ik een vast contract en 15 februari test ik positief voor een 2de kindje.

4 jaar geleden

Gefeliciteerd! April is mijn laatste maand van mn eerste contract... ik wil het wel gelijk in mijn gesprek zeggen (weet nog geen datum) maar ben zo bang dat ze niet verlengen😱 ondanks dat ik van collega’s complimenten krijg hoe blij ze met mij zijn, blijft die angst er.... (mijn vriend heeft momenteel geen baan).

4 jaar geleden

Reactie op Happymom92

Ik heb een vast contract gekregen en de dag erna kwam ik er achter dat ik z ...
Je bent tot 3 maanden zwanger zijn niet verplicht om te zeggen dat je zwanger bent. Je kan hier juridisch gezien wel werk van maken volgens mij , als ze het je te moeilijk maken. ( ook dit soort gedrag van werkgevers kan gezien worden als zwangerschaps discriminatie.. heb hier laatst nog het een en ander over gelezen.) Het is jammer als een ander niet blij voor je kan zijn als jij maar blij bent met je kindje! Snap dat je nu met tegenzin naar je werk gaat... 😥

4 jaar geleden

leuk!! Gefeliciteerd 🥳 . Ik heb vorige week ook mijn vast contract ondertekend terwijl ik ook verteld had dat ik zwanger was hihi..

4 jaar geleden

Ik zou komende maart (Maart) een contract aangeboden en krijgen en durf om die reden niets te zeggen. Heb ook ander verhalen gehoord! Maar wel heel fijn om goede ervaringen te horen, maakt me weer aan het twijfelen. Juridisch is 1 kant vh verhaal, maar ik voel me er eigenlijk niet goed bij om t te verzwijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Loeb89

Oef mijn contract loopt precies in september af...de maand waarin ik met ve ...
Ik heb dit precies hetzelfde alleen loopt mijn contract 1 oktober af. Dus dan ben ik ook net met verlof. Dus het is duimen en hopen.

4 jaar geleden

Reactie op KelYas

Ik heb dit precies hetzelfde alleen loopt mijn contract 1 oktober af. Dus d ...
Ik ook in oktober! Wat nou als die niet verlengt wordt van wie krijg je dan geld??

4 jaar geleden

Reactie op fiertje

Ik ook in oktober! Wat nou als die niet verlengt wordt van wie krijg je dan ...
Ik heb dus geen idee of je dan een uitkering krijgt 🙈 klinkt heel gek ik wil graag vast contract maar ik ben zo dankbaar dat ik in verwachting ben dat het me op dit moment weinig doet

4 jaar geleden

Reactie op fiertje

Ik ook in oktober! Wat nou als die niet verlengt wordt van wie krijg je dan ...
Van het UWV, zoals je ook zou krijgen als je wel werk heb, ik hoop wel voor je dat het verlengd wordt. Dat geeft toch wat meer rust en zeker ook erkenning.