Dag allemaal,
Daar ben ik weer en wederom iets met slapen😉
Mijn kleine man is momenteel echt om 4 uur ‘s nachts al wakker (soms ook nog eerder) en slaapt echt niet verder... maar het begint om half vijf ook al licht te worden, dus ergens snap ik het ook wel.
Ik heb vorig jaar een kapitaal uitgegeven om z’n kamer op te knappen, inclusief verduisterde gordijnen. Alleen die dingen verduisteren voor geen meter. Wat voor gordijnen hebben jullie in de kamers van jullie kleintjes? En verduisteren ze goed?
Inmiddels een beetje radeloos en kan bijna niet wachten tot het oktober is. Dan is het tenminste donker en is zijn kamer niet meer zo warm als de zon schijnt.
Hier ook eentje die om uur of 5 wakker wordt. Verduisterende rolgordijnen en overgordijnen..ik denk een vroege vogel van nature, echt alle tips van slaapcoaches opgevolgd en tussen 5 en 6 wakker is heel normaal..
Hier ook eentje die om uur of 5 wakker wordt. Verduisterende rolgordijnen e ...
Het scheelt dat het normaal is😏 alleen zou hem wel graag tot 5 uur willen rekken ipv 3 of 4 uur.
Ik kan mezelf niet eens klaarmaken om de dag te starten🙈😂
Als die dingen voor geen meter verduisteren zou ik even contact zoeken met de winkel.. Wij hebben een verduisterend rolgordijn en hij slaapt er heel goed mee.. overdag ook lekker donker.
Hier ook verduisterende gordijnen maar zodra het licht wordt is er toch licht op z'n kamertje. Morgen komt een rolluik aan de buitenkant. Ik hoop zo dat dit helpt!! Al is 't maar 'n half uur/uurtje maar 5u is echt geen fijne tijd 😂
Ik heb z’n rolgordijn gisteren voor een groot gedeelte met tape vastgezet aan de randen en vanochtend was het prompt 6:15 uur. Volgende week krijg ik een bedrijf te kijken wat ik even als snelle oplossing kan (laten) realiseren
Baby's hebben in principe geen verduistering nodig. Wij waren net verhuist en hadden alle kamers opgeknapt. Toen bleek ik zwanger te zijn (zeer gewenst hoor). Maar hebben geen nieuw gordijn opgehangen dus een niet verduisterend gordijn omdat het niet gepland al babykamer. Maar ik moet zeggen onze kerel slaapt perfect. Het is niet nodig
Ik volg, we zitten met hetzelfde… we stoppen de kieren nu dicht met handdoeken 😂 niet te doen!
Ik dacht even een hemeltje aan te schaffen, maar hij is 8 maanden dus ik vrees dat dat snel gesloopt wordt... Iemand ervaring?
Ik volg, we zitten met hetzelfde… we stoppen de kieren nu dicht met handdoe ...
Ik ben idd elke dag een rondje met tape aan het doen op het moment. Zit eraan te denken om een zwart 2-persoonsdekbedovertrek te kopen en die er voor langs te doen😂😂
Ik heb hele verduisterende gordijnen, het werkt bij ons super. Ze zijn best prijzig en je kan het niet in de wasmachine doen. Maaaar het werkt echt prima. Af en toe even afkloppen buiten 😃 onze zoon slaapt soms echt super veel en soms juist heel erg weinig. Denk dat dat te maken heeft met het sprongetje van jullie baby. Je zal eens het boek “oei, ik groei” kunnen lezen. staat echt heel veel informatie in