18 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even! Hier zit ook al weer n uur onder de bank 🤪

5 jaar geleden

Hier ook eentje die om uur of 5 wakker wordt. Verduisterende rolgordijnen en overgordijnen..ik denk een vroege vogel van nature, echt alle tips van slaapcoaches opgevolgd en tussen 5 en 6 wakker is heel normaal..

5 jaar geleden

Ik volg even! Hier zit ook al weer n uur onder de bank 🤪
Hahaha, hij ligt nu bij me in bed😂 hopen dat ik hem nog even rustig houdt😉

5 jaar geleden

Reactie op Bloem43

Hier ook eentje die om uur of 5 wakker wordt. Verduisterende rolgordijnen e ...
Het scheelt dat het normaal is😏 alleen zou hem wel graag tot 5 uur willen rekken ipv 3 of 4 uur. Ik kan mezelf niet eens klaarmaken om de dag te starten🙈😂

5 jaar geleden

Reactie op Pink27

Hahaha, hij ligt nu bij me in bed😂 hopen dat ik hem nog even rustig houdt� ...
Helaas pindakaas hier 🤣. Normaal standaard om half 7, maar al 2 weken dikke drama 💀

5 jaar geleden

Als die dingen voor geen meter verduisteren zou ik even contact zoeken met de winkel.. Wij hebben een verduisterend rolgordijn en hij slaapt er heel goed mee.. overdag ook lekker donker.

5 jaar geleden

Wij hebben laast bij de jysk rolgordijn opgehaald verduisterend. Werken super

5 jaar geleden

Ik heb een verduisterend rolgordijn en daarover nog verduisterende gordijnen 🤭 Maar dat is ook om zoveel mogelijk warmte buiten te houden 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Verduisterende rolgordijnen werkt bij ons goed kwa donkerte. Wel wat lager dicht doen dan het raam zelf

5 jaar geleden

Reactie op Jolandap

Wij hebben laast bij de jysk rolgordijn opgehaald verduisterend. Werken su ...
Die hebben wij ook🤗

5 jaar geleden

Hier ook verduisterende gordijnen maar zodra het licht wordt is er toch licht op z'n kamertje. Morgen komt een rolluik aan de buitenkant. Ik hoop zo dat dit helpt!! Al is 't maar 'n half uur/uurtje maar 5u is echt geen fijne tijd 😂

5 jaar geleden

Ik heb z’n rolgordijn gisteren voor een groot gedeelte met tape vastgezet aan de randen en vanochtend was het prompt 6:15 uur. Volgende week krijg ik een bedrijf te kijken wat ik even als snelle oplossing kan (laten) realiseren

5 jaar geleden

Baby's hebben in principe geen verduistering nodig. Wij waren net verhuist en hadden alle kamers opgeknapt. Toen bleek ik zwanger te zijn (zeer gewenst hoor). Maar hebben geen nieuw gordijn opgehangen dus een niet verduisterend gordijn omdat het niet gepland al babykamer. Maar ik moet zeggen onze kerel slaapt perfect. Het is niet nodig

5 jaar geleden

Ik volg, we zitten met hetzelfde… we stoppen de kieren nu dicht met handdoeken 😂 niet te doen! Ik dacht even een hemeltje aan te schaffen, maar hij is 8 maanden dus ik vrees dat dat snel gesloopt wordt... Iemand ervaring?

5 jaar geleden

Reactie op Mamalou-38

Ik volg, we zitten met hetzelfde… we stoppen de kieren nu dicht met handdoe ...
Ik ben idd elke dag een rondje met tape aan het doen op het moment. Zit eraan te denken om een zwart 2-persoonsdekbedovertrek te kopen en die er voor langs te doen😂😂

5 jaar geleden

Reactie op Pink27

Ik ben idd elke dag een rondje met tape aan het doen op het moment. Zit era ...
Haha das nog niet zo'n stom idee!!

5 jaar geleden

Reactie op Mariamia

Haha das nog niet zo'n stom idee!!
Ik heb er inmiddels een zwart fleeceplaid voor gehangen, zijn kamertje is helemaal donker nu😁

5 jaar geleden

Ik heb hele verduisterende gordijnen, het werkt bij ons super. Ze zijn best prijzig en je kan het niet in de wasmachine doen. Maaaar het werkt echt prima. Af en toe even afkloppen buiten 😃 onze zoon slaapt soms echt super veel en soms juist heel erg weinig. Denk dat dat te maken heeft met het sprongetje van jullie baby. Je zal eens het boek “oei, ik groei” kunnen lezen. staat echt heel veel informatie in