13 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg mee! Wij zaten aan fietsje te denken met zijwieltjes maar denk dat we dat beter volgend jaar kunnen geven. Hier is t echt een buitenspeler, denk dat wij toch voor een grotere glijbaan gaan.

2 jaar geleden

Volgende week 2 jaar. Ze krijgt een micro step. Op haar verjaardag zelf houd ik het klein. In het weekend wordt het gevierd met familie. Wij doen verder geen gekke grote feesten. Gewoon klein maar fijn

2 jaar geleden

Wij doen het dit jaar groots, omdat het vorig jaar niet kon maar volgend jaar weer wat kleiner hoor. Onze dochter heeft alvast een ette tete sit and step leertoren gekregen (ze is pas over 3 weken jarig hoor).

2 jaar geleden

Hier wordt het duplo. Ze begint steeds meer te bouwen met de duplo die we hebben.

2 jaar geleden

Wij hebben het gevierd, ons zoontje heeft nog wel echt behoefte aan zijn slaapje s’ middags dus het was s’ ochtends van 10.00-12.00 voor vrienden en s’ middags van 15.00-17.00 voor familie. Ik ben 33 weken zwanger nu van de tweede dus op dit moment trok ik het ook niet om het groots te houden ergens en dit was dus ook prima. Ons zoontje is flink verwend door iedereen. Hij vind Toet Toet auto’s geweldig, van ons had hij dus zo’n groot ding van de Toet Toet auto’s, hij heeft een treinset van Little dutch gehad, boekjes, Lego Duplo dat soort dingen

2 jaar geleden

Toet Toet auto’s racebaan, wij hebben een meiden versie van Minnie mouse, dag na verjaardag uitgepakt en mega succes! En hout snijfruit van de Dille & Kamille met een mesje en snijplankje, hele dag druk in de keuken ☺️ Magische glamper van Vtech, ook erg leuk! Je merkt dat ze toe zijn aan nieuw/ uitdagender speelgoed waarin ze hun fantasie kwijt kunnen 🥰

2 jaar geleden

Onze dochter is vandaag jarig! 2jaar! Ze heeft van het weekend haar feestje gehad, leuke cadeautjes gekregen, toet toet ijsbus, een ander autootje, blokken, een pannenset voor in haar keukentje en een hoop om te knutselen! Vandaag zijn we met haar voor het eerst naar de Efteling geweest, sprookjesbos was te eng maar Joki en Jet was geweldig. Ze ligt nu al uitgeteld in bed🥰 heerlijk genoten.

2 jaar geleden

Reactie op Mayo35

Onze dochter is vandaag jarig! 2jaar! Ze heeft van het weekend haar feestje ...
Ik zit ook aan knutselspullen te denken met het oog op winterse dagen dat we binnen zijn. Heb al verf, klei en tekengerei geen idee wat er nog meer is voor 2 jarige. Alles wat ik zie lijkt alsof ze nog te klein ervoor is. Wat voor knutselspulletjes hebben jullie?

2 jaar geleden

Reactie op coco28

Ik zit ook aan knutselspullen te denken met het oog op winterse dagen dat w ...
We hebben kleurboekjes met eerste woordjes, bv bal en dan kan ze de bal inkleuren. Afwasbare stiften want met stiften kleuren is leuker dan met kleurtjes😆 Stempelstetje met van die kleine stempeltjes met figuurtjes. Schetsboek zodat ze zelf "een tekening" kan maken. Stickertjes zijn hier ook een hit. Vingerverf, klei enz hebben we hier ook en vind ze ook geweldig .We doen alles idd wel samen, ze is nog te klein om alleen te knutselen. Maar samen oefenen oefenen oefenen🤗 dan gaat het steeds beter.

2 jaar geleden

Onze zoon is overmorgen jarig, hij krijgt van ons een Duplo set en een fotoboek met vakantiefoto’s van afgelopen zomer (we hebben dan 1 ‘nette’ voor onszelf en 1 die ‘verkreukeld’ mag worden voor hem). Hij is gek op boeken en zo wil ik dit elk jaar gaan doen en zijn gebruikte boeken bewaren om later aan hem mee te geven, bijvoorbeeld als hij uit huis gaat of trouwen oid. Verder vieren we het met beide families, die komen ‘s middags een paar uurtjes. Voor hun heb ik dingen gevraagd zoals losse duplo stenen, een kijk- en zoekboek, kleuren met water en kinetisch zand.

2 jaar geleden

Hier verjaardag vorige week gevierd met enkel familie en een vriendinnetje van mn zoontje. Hij heeft een grote Vtech brandweerwagen/kazerne gekregen van mij. Verder van familie Duplo stoomtrein, vingerverf, voorleesboeken, telboek, kleurboek en een puzzel.

2 jaar geleden

Vorige week de verjaardag van onze zoon gevierd. Van ons heeft ie een grote graafmachine gekregen voor van dr zomer buiten. De opa’s en oma’s hebben samen gelegd en de werkbank van little dutch gekocht en speelgoed boormachine, heeft een loopmotor gekregen, trein van duplo, sloffen, muts, sjaal, handschoenen en wat kleine dingen nog.

2 jaar geleden

Mijn dochter is volgende week jarig. Wij geven haar een poppenwagen en ik heb een pannenset voor haar keukentje. En een bezem mer stoffer en blik. Ze wil altijd helpen met alles