125 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Wensje84
hoe kunnen ze die fout maken?😟
Ik heb vorige week 20 weken echo gehad ( ...
Ik was er deze keer ook bang voor, daarom wel vanuit alle hoeken bekeken haha, zelfs vanaf de onderkant zeg maar, kijkend naar dr 'gat' en ook daar zag ze op de plek van t geslacht echt geen ophoging van piemeltje hahaha ...
4 jaar geleden
Reactie op lowara
Poeh dat is pas je mindset omzetten! Zolang het idee hebben van een meisje ...
Koste me ook heel veel moeite.. voel me achteraf wel schuldig maar kon t gewoon niet plaatsen
4 jaar geleden
Valt mij op dat het voornamelijk jongentjes zijn die later toch meisjes blijken te zijn. Mijn oma zegt dat het door de navelstreng komt, dat je soms in een bepaalde positie denkt dat het een piemeltje is, en niet ziet dat het om de navelstreng gaat.. kan natuurlijk ook maar een “praatje” zijn maar toch zie ik veel jongetjes die meisjes zijn geworden😂 wel schrikken zeg, snap dat je er net zo blij mee bent maar je hebt je eigen dan al zo ingesteld op een jongen..
4 jaar geleden
Reactie op coco28
Valt mij op dat het voornamelijk jongentjes zijn die later toch meisjes bli ...
Ja inderdaad! Terwijl ik eerder juist altijd hoorde dat meisjes verkeerd ingeschat werden, dat ze later toch een jongen bleken te zijn.
Wij hebben metv18 weken gehoord dat we een jongetje verwachten. Dame was ook heel heel overtuigd van zichzelf. Ik ben nu toch wel benieuwd wat er over 2 weken bij de 20 weken echo gezegd wordt hahaha
4 jaar geleden
Reactie op Dootje-Do
Waar was de echo gedaan als ik vragen mag?
In Delft, babyvision.
Daar werd toen veel over gesproken in deze groep toen er nog geen pretecho's werden gedaan maar daar wel vanwege Corona.
4 jaar geleden
Reactie op coco28
Klopt wat je zegt of een meisje kan in het beginstadium nog swollen parts hebben wat dan lijkt op balletjes en een klein piemeltje. Na een paar weken slinkt het en dan is het toch overduidelijk een meisje
4 jaar geleden
Reactie op coco28
Ja en dat terwijl ze ons een korte glimp met een 4d echo liet zien dat er een piemeltje zou zitten. Nja ik en mijn man weten niet of het waar is of niet en ze klonk erg overtuigend dat er echt een piemeltje zat..
Vandaag bij die medische echo zat er toch echt helemaal niks noppes nada.
4 jaar geleden
Had precies hetzelfde! Met 15 weken werd gezegd dat het echt een jongen moest zijn, ze kon er met geen mogelijkheid een meisje in zien en vorige week tijdens de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje. Was eigenlijk ook totaal niet verrast want was eerder al zo verbaasd dat het een jongetje was, dacht echt een meisje!
4 jaar geleden
Omggg!!! Meen je niet?!! Dat ze überhaupt zo den fout kan maken.. wist niet dat het kon. Ik heb aanstaande vrijdag me 20 weken echo en met 15 weken heb ik een pretecho ‘ geslachtsbepaling’ laten maken en ze wist zeker dat het een meisje zou worden. Ik heb al zo veel spullen in huis gehaald.. kamer is roze.. ik hou me hart vast voor vrijdag.
4 jaar geleden
Ik heb zelfs al een gender review gegeven, nu maak je me wel echt bang.
4 jaar geleden
Hahahaha deze hadden wij ook toen... jaar later nog steeds die roze dingen achter de plinten gevonden 😂😂
4 jaar geleden
Hahahaha deze hadden wij ook toen... jaar later nog steeds die roze dingen ...
Ja ik zie ze af en toe nog te voor schijn komen thuis haha
4 jaar geleden
Hopelijk niet in Delft? 😅.. Wij hadden ook confetti en alles.. Maar zo te lezen komt t wel eens vaker voor dat ze denken dat t een jongen is ipv meisje, blijkbaar heeft deze echoscopist niet echt goed opgelet.
4 jaar geleden
Omggg!!! Meen je niet?!! Dat ze überhaupt zo den fout kan maken.. wist niet ...
Ik hoop voor je mee dat het niet veranderd 🤞.
4 jaar geleden
Wij hebben dit ook gehad. bij de 12 weken echo werd er gezegd dat we 80% kans hadden op een jongetje, bij de 19 weken werd er gezegd dat het toch echt een meisje is. Nou had ik nog maar weinig babykleertjes gekocht omdat ik veel over kan nemen maar toch. De echoscopiste van de 19de weken zei dat je met 12 weken dit totaal nog niet kon zien omdat alle baby's er dan nog iets aan hebben hangen.