125 Reacties
4 jaar geleden
Hopelijk niet in Delft? 😅.. Wij hadden ook confetti en alles.. Maar zo te ...
Nee Nooddorp, had ik via de dames gekregen hier op de app. Delft was ook een optie indd maar Nooddorp kon ik sneller terecht. Maar ze zij wel een paar keer ik weet het zeker.
4 jaar geleden
Reactie op mona94
Heb precies hetzelfde haha, vrijdag ook 20 weken echo en van dit verhaal wo ...
Dat word wat jezusss! Ik wist echt niet dat ze hierin een fout kunnen maken.
4 jaar geleden
Reactie op mona94
Jaaaa daarom, zou ook niet weten wat ik met al die kleren moet doen😭
Laat vrijdag even weten... hoop het niet voor ons allebei🙏🏽
4 jaar geleden
Reactie op Irem1992
Helppppp!!! Is het wel echt een meid?
Ik vind echo fotos altijd op aliens lijken, hahahaha ik krijg nooit hoogte van wat wat is😂😂😂😂 enige wat je kan doen is afwachten lieverd! Denk dat meerdere nu wel in spanning zijn nu deze topic is geopend.
4 jaar geleden
Wooh, wat veel jongens die meisjes bleken. Ik dacht vaak dat het meisjes waren die ineens jongetjes zijn! 😱
Ons gevoel zei aan het begin heeeeel erg jongetje. (De hele familie eigenlijk haha). Met 19 weken kon de man het niet goed zien en zei die 80% meisje maar weet het niet zeker.
Gisteren echo gehad en was ze weer erg beweeglijk, maar in een terugspoelstukje zei die kijk 2 schaamlippen dus een meisje. Meer krijg ik niet in beeld, omdat ze zo druk is...
Dit is door 2 verschillende mensen nu gezegd en met 22 weken is het toch vaak wel te zien dacht ik...
Ik ben met mijn gedachten al geswitcht van jongetje naar meisje, dat jongetje was ook nergens verder echt op gebaseerd. Maar om nu weer naar jongen te moeten schakelen zou ik wel even slikken vinden. Je stelt je er toch op in.
Zo iets als de hele dag horen dat je lieveling eten gaat eten en ineens eet je macaroni. Ook lekker, maar toch even schakelen. 😂
4 jaar geleden
Reactie op Irem1992
Ja maar dagggg daar ben ik ook geweest! Ze gaf mij zelfs 100% garantie!!!! ...
Als ze het op de 20wks ook niet goed konden zien, zou ik echt een extra echo vragen (smeken). Als je er stress van krijgt -zou ik wel krijgen- is dat ook niet goed. Om nu maanden in onzekerheid te zitten is echt niet fijn!
4 jaar geleden
Nee Nooddorp, had ik via de dames gekregen hier op de app. Delft was ook ee ...
Oke 🤞. Mijn man en ik hebben voor de zekerheid nog een echo ergens anders laten plannen. Die hebben we a.s. vrijdag.
Ook al vertouwen iemand die een medische echo uit voert er en het aan alle kanten heeft bekeken wel.
Alleen ter bevestiging doen we nog een 3e opinion 😅..
4 jaar geleden
Dat word wat jezusss! Ik wist echt niet dat ze hierin een fout kunnen maken ...
Ik ook niet, begrijp t wel dat t zou kunnen als de echoscopist twijfelt. Maar niet als ze t 100% zeker weet.
Dan maak je gewoon een dikke fout 😅.
4 jaar geleden
Reactie op Irem1992
Helppppp!!! Is het wel echt een meid?
Heb je niet een betere foto? En heeft ze vanaf de onderkant gekeken of van de zijkant?