125 Reacties
4 jaar geleden
Ik vind echo fotos altijd op aliens lijken, hahahaha ik krijg nooit hoogte ...
Hihi sorry, maar het blijkt dus wel gewoon echt te kunnen. Ik dacht ook niet dat t mij zou overkomen.
4 jaar geleden
Reactie op Bekkeltje
Pfff wat een verhalen. Ik ben nu ook heel benieuwd naar onze 20 weken echo ...
Duim voor je !
4 jaar geleden
Reactie op minkeroosma
Wooh, wat veel jongens die meisjes bleken. Ik dacht vaak dat het meisjes wa ...
Hihi goede vergelijking 🤩..
Maar ja dat zijn echt van die vervelende dingen, en dan gaat het helemaal niet om dat je blijer zou zijn met een ander geslacht.
Maar omdat je mindset dan ineens aangepast moet worden, en plus als je al allemaal dingen ervoor hebt aangeschaft dan is het even een domper.. Vooral voor mensen die het al niet te breed hebben.
4 jaar geleden
Oke 🤞. Mijn man en ik hebben voor de zekerheid nog een echo ergens anders ...
Stel dat je voor de derde keer een ander geslacht hoort hahaha dat word wat! Ik wacht het gewoon af tot aanstaan vrijdag... zou wel echt balen zijn! Heb zoveel roze kleertjes, kamer is roze geverfd.. kan niks anders dan afwachten.
4 jaar geleden
Stel dat je voor de derde keer een ander geslacht hoort hahaha dat word wat ...
Ja het hoeft indd niet, vele echoscopisten die weten wel wat ze doen en wat ze ervan kunnen zeggen. Zitten blijkbaar gewoon een paar bij die niet weten wat ze doen. En ik denk dat wij helaas één van die paar hebben gehad.
4 jaar geleden
Hihi goede vergelijking 🤩..
Maar ja dat zijn echt van die vervelende dinge ...
Precies! Dat bedoel ik ook.
&misschien was lievelings eten niet het juiste woord maar bijv je verwacht aardappelen en krijgt ineens pasta. Ja prima maar toch schakelen 😂
4 jaar geleden
Wat een verhalen! Ik ben ineens 'blij' met mijn eigen situatie.. Ik woon in Nigeria en hier heeft de dokter zo'n oud echo apparaat. Bij 16 weken dacht ik nou gaan we weten wat het wordt, maar nee... Dan maar bij 20 weken, ook niet gelukt. Toen zei ie.: tja met dit apparaat kan ik pas vanaf wk 26 het geslacht zien... (ben nu 22wk)
4 jaar geleden
Hier ook Babyvision in Delft geweest. Schrik wel dat het zoveel verkeerd word gezien! Bij de 20 weken echo zeiden ze bij mij ook een jongen, maar toen zag ik er zelf niks in😂
4 jaar geleden
O god, hier werd bij 9 weken gezegd meisje. Ik dacht tuurlijk alsof dat al zo duidelijk was ja ze lag er goed voor bij 16 weken werd weer gezegd meisje 😄 ik heb maandag 20 weken echo en ben bang dat alsnog jochie is nu door dit alles😂😂
4 jaar geleden
Oei dan sta je ook even te kijken!
Maar de inkopen die je al hebt gedaan kun je nu toch ook gewoon voor het meisje gebruiken?
4 jaar geleden
Reactie op minkeroosma
Precies! Dat bedoel ik ook.
&misschien was lievelings eten niet het j ...
Haha ik vind t juist wel even leuk zo'n grapje tussendoor.
4 jaar geleden
Reactie op JMEB
Wat een verhalen! Ik ben ineens 'blij' met mijn eigen situatie.. Ik woon in ...
Oh jeetje, nog even afwachten dus!
4 jaar geleden
Reactie op Michelle D
Hier ook Babyvision in Delft geweest. Schrik wel dat het zoveel verkeerd wo ...
Ik durf t niet te zeggen, zo was t op een echo ongeveer ook bij ons en ik vond het allemaal wat te 'groot' voor de rest van de lichaam. Maar heeft ze t ook vanaf ze zijkant bekeken?
4 jaar geleden
Reactie op BonnieK-M81
Oei dan sta je ook even te kijken!
Maar de inkopen die je al hebt gedaan ku ...
Nee helaas waren vele dingen in gekocht op echt een jongen.
Maar hebben gelukkig een aantal dingen kunnen ruilen ondanks mijn man de kaartjes eraf heeft gehaald. De rest maar zien te verkopen via iets anders.
En anders is het dikke pech.
Gelukkig is ze gezond en wel.