125 Reacties

4 jaar geleden

Oei ik lag 13 jaar geleden in het ziekenhuis voor de geboorte van mijn dochter en daar was een vrouw die overtuigd was van een meisje. Ze hadden dit nav de echo's gezegd. Bleek bij de geboorte een jongen te zijn. Die arme vrouw had alles maar dan ook alles roze met kant.

4 jaar geleden

Dit was bij mij baby vision Delft met 15+ weken

4 jaar geleden

Ik heb met 16 weken een echo laten maken, duidelijk een jongen zei ze, nu heb ik aanstaande dinsdag mijn 20 weken echo, ben na dit topic gelezen te hebben toch wel benieuwd 🙈

4 jaar geleden

Volgens mij is over baby vision wel eerder een topic geweest over verkeerde geslachtsbepalingen. Ik ben zelf naar Nootdorp geweest en daar zei ze een meisje, dit bleek bij de 20 weken echo nog steeds zo! meer mensen die naar Nootdorp zijn geweest? Lijkt me wel heel vervelend als je helemaal bent ingesteld op een bepaald geslacht. Gelukkig is ze gezond!! Aller belangrijkste.

4 jaar geleden

Reactie op hz!

Volgens mij is over baby vision wel eerder een topic geweest over verkeerde ...
Ja ik ben ook in Nootdorp geweest ook een meisje! En met de 20 weken nog steeds een meisje gelukkig haha 💕

4 jaar geleden

Ik ben met 16 weken bij baby vision geweest en het was een jongen! Gelukkig bij de 20 weken echo duidelijk een jongen! Lijkt me wel gek als het zou gebeuren!

4 jaar geleden

Reactie op SimoneSieb

Ja ik ben ook in Nootdorp geweest ook een meisje! En met de 20 weken nog st ...
Aaah fijn!! 💕

4 jaar geleden

Reactie op mona94

Is goed doe ik! Haha hoop het ook niet!!
Nog steeds een meisje gelukkig!!!! 😍

4 jaar geleden

Reactie op hz!

Volgens mij is over baby vision wel eerder een topic geweest over verkeerde ...
Ik ben ook in Nootdorp geweest! Toen een jongen en met de 20 weken echo duidelijk nog steeds hihi💙

4 jaar geleden

Nog steeds een meisje gelukkig!!!! 😍
Hahah gelukkig maar! Bij mij ook🥺

4 jaar geleden

Reactie op mona94

Hahah gelukkig maar! Bij mij ook🥺
🥳

4 jaar geleden

Reactie op SJG

Ik ben ook in Nootdorp geweest! Toen een jongen en met de 20 weken echo dui ...
Aaah fijn!

4 jaar geleden

Ik heb het ook meegemaakt! Met 18w zou het een meisje zijn, met 20w toch een jongen!

4 jaar geleden

Oke 🤞. Mijn man en ik hebben voor de zekerheid nog een echo ergens anders ...
En hoe was je echo vandaag?

4 jaar geleden

Daarom heb ik na de 17 weken pretecho al het roze dat we kochten nog even met bon en verpakking in een la bewaard tot de 20 weken echo. Gelukkig zeiden ze bij beide dat het een meisje was dus nu alles uitgepakt!

4 jaar geleden

Delft baby vision geweest en bij mij zeiden ze meisje en dat is het met 20 weken ook gewoon nog !

4 jaar geleden

Wat zou dit dan zijn.. boy/girl??

4 jaar geleden

Reactie op Bunnybaby

BOY?

4 jaar geleden

Reactie op Bunnybaby

Ik denk ook een jongen !💙

4 jaar geleden

Reactie op Joycieee

Ik denk ook een jongen !💙
Juist niet, 3 streepjes zijn juist meisjes... althans wat mij verteld is.