Hii, met bijna 16 weken hebben we een oprecht echo laten doen.
Die vrouw zei dat het overduidelijk een jongetje zou zijn, ze liet ons het "piemeltje" zien en ze was heel zeker van dr zaak.
Dus wij blij, allemaal kleding en spullen gekocht, iedereen verteld dat we een zoon zouden krijgen.
Vanmorgen een 20 weken echt gehad, alles is goed en wel met de baby en ze zou nog even kijken of ze het geslacht kon zien (we hadden niet gezegd dat er al was verteld dat we een jongen zouden krijgen maar ze wist dat we een pretecho hadden gedaan).
Dus zij kijken en zegt ineens: IT'S A GIRL...
Sorry wat? Grapje zeker? Nee zegt ze verbaasd het is toch echt zeker een meisje..
Ze heeft van alles kanten bekeken of er niet een minuscuul piemeltje te zien was maar dat was er toch echt niet..
Los van dat we erg blij zijn dat de baby gezond is en dat we een meisje totaal niet erg vinden was het wel even een schok.
Vooral door al t inkopen wat we hadden gedaan.
Nog meer dit mee gemaakt?
Oei ik lag 13 jaar geleden in het ziekenhuis voor de geboorte van mijn dochter en daar was een vrouw die overtuigd was van een meisje. Ze hadden dit nav de echo's gezegd. Bleek bij de geboorte een jongen te zijn. Die arme vrouw had alles maar dan ook alles roze met kant.
Ik heb met 16 weken een echo laten maken, duidelijk een jongen zei ze, nu heb ik aanstaande dinsdag mijn 20 weken echo, ben na dit topic gelezen te hebben toch wel benieuwd 🙈
Volgens mij is over baby vision wel eerder een topic geweest over verkeerde geslachtsbepalingen. Ik ben zelf naar Nootdorp geweest en daar zei ze een meisje, dit bleek bij de 20 weken echo nog steeds zo! meer mensen die naar Nootdorp zijn geweest? Lijkt me wel heel vervelend als je helemaal bent ingesteld op een bepaald geslacht. Gelukkig is ze gezond!! Aller belangrijkste.
Ik ben met 16 weken bij baby vision geweest en het was een jongen! Gelukkig bij de 20 weken echo duidelijk een jongen! Lijkt me wel gek als het zou gebeuren!
Daarom heb ik na de 17 weken pretecho al het roze dat we kochten nog even met bon en verpakking in een la bewaard tot de 20 weken echo. Gelukkig zeiden ze bij beide dat het een meisje was dus nu alles uitgepakt!