4 Reacties

vor 2 Jahren

Hier ook! Bij ons doet hij het bij allebei, als ik eerder moet werken dan mn man, en dus wegga bij man en kind hoor ik hem buiten nog dramatisch gillen en huilen; mamaaaaa😭 En als mn man weg gaat, is het gillen en huilen om papa😅 als papa moet poepen is het ook een drama, hij gaat dan op de deur slaan en keihard gillen😂 Is eigenlijk heel zielig, maar moet er stiekem wel een beetje om lachen. Heb al heel veel geprobeerd, ik probeer het tegenwoordig maar gewoon een beetje te negeren🤷‍♀️

vor 2 Jahren

Misschien kun je een soort afscheidsritueel maken, een boks geven of een andere groet waarbij je zegt ik (of papa zoals bij jullie) kom zo weer terug. En dan herhalen, herhalen, herhalen. Zo heeft hij gauw genoeg door dat wat die groet betekend, maar vooral ook dat jullie terugkomen

vor 2 Jahren

Hier precies hetzelfde.. Ook op de camping nu, dat is idd vervelend 🙈 Ik weet ook niet wat er aan te doen helaas, onze dochter gaat knijpen en hoofdbonken.

vor 2 Jahren

Dank voor jullie reacties! Amy wij hebben de tactiek zwaar afleiden en dan er snel tussen uit gaan ingezet. Gaat iets beter (lees we rekken de tijd wat op ;-) )