Verloskundige uitzoeken

na1
2 maanden geleden
Volgen
Hi allemaal, Waar hebben jullie allemaal op gelet bij het uitzoeken van een verloskundige? En hebben jullie gelijk gebeld na een positieve test?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Framini
2 maanden geleden
Ik wacht nog even met bellen. Ik heb 3 februari een afspraak met de gynaecoloog (we zitten in een ivf traject, maar zijn nu spontaan zwanger). Ik weet niet wat de procedure nu is. Als ik naar de vk mag dan ga ik naar dezelfde als waar we voor de MA zaten. Dit vanwege de bereikbaarheid, ze doen daar zelf echo's en de vele extra's. Zoals cursussen, extra echo's, voedingsdeskundigen, samenwerking met fysio in hetzelfde gebouw en mijn favoriet het hartjes spreekuur. Vanaf week 12 mag je wekelijks langs komen om naar het hartje te luisteren (totdat je de baby zelf gaat voelen) Succes en luister naar he gevoel
  • Rapporteren
na1
2 maanden geleden
Reactie op Framini
Ik wacht nog even met bellen. Ik heb 3 februari een afspraak met de gynaecoloog (we zitten in een ivf traject, maar zijn nu spontaan zwanger). Ik weet niet wat de procedure nu is. Als ik naar de vk mag dan ga ik naar dezelfde als waar we voor de MA zaten. Dit vanwege de bereikbaarheid, ze doen daar zelf echo's en de vele extra's. Zoals cursussen, extra echo's, voedingsdeskundigen, samenwerking met fysio in hetzelfde gebouw en mijn favoriet het hartjes spreekuur. Vanaf week 12 mag je wekelijks langs komen om naar het hartje te luisteren (totdat je de baby zelf gaat voelen) Succes en luister naar he gevoel
Dat is wel heel fijn allemaal! Ik denk dat ik er ook 1 heb gevonden, maar ik wist niet of ik ergens specifiek nog rekening mee moest houden. Van Google werd ik niet echt wijzer
  • Rapporteren
jol89
2 maanden geleden
Wanneer maken jullie de eerste keer een afspraak bij de vroedvrouw?
  • Rapporteren
Verwijderd lid
2 maanden geleden
Hier zit er maar 1! Gelukkkig een onwijs lief team! Na mn miskraam belde ze meerdere malen hoe het nu met mij ging. Ik wordt morgen gebeld voor de eerste echo. Wss met 7 weken dus nog 3 weken wachten 🙈
  • Rapporteren
Framini
2 maanden geleden
Reactie op na1
Dat is wel heel fijn allemaal! Ik denk dat ik er ook 1 heb gevonden, maar ik wist niet of ik ergens specifiek nog rekening mee moest houden. Van Google werd ik niet echt wijzer
Zijn niet echt specifiek richtlijnen waar je op moet letten. Het gaat meer om wensen, de ene praktijk heeft net wat meer toeters en bellen dan de andere. Het is maar net waar je je fijn bij voelt
  • Rapporteren
Happymommy-24
2 maanden geleden
Ik ga volgende week bellen (Bij 5 weken). Vorige zwangerschap is gestopt met groeien bij 5 weken dus wil eerst dat punt voorbij voordat ik bel. Dan zal ik wss met 7 weken een echo hebben. Ik mag, gezien mn eerdere miskraam, ook al met 6 weken maar dan heb je meer kans dat het vruchtje nog niet ver genoeg ontwikkeld is voor een kloppend hartje.
  • Rapporteren